TimoCom Logo

JavaScript yra išjungta Jūsų naršyklėje.

Todėl šios interneto svetainės funkcijų asortimentas yra sumažintas. Jeigu norite padidinti naudojimo diapazoną ir patogiau naudotis, prašome savo naršyklės nustatymuose laikinai įjungti JavaScript programą.
TimoCom – Klientų aptarnavimas

Pranešimas, skirtas „TimoCom“

Galite siųsti TimoCom el. laišką. Jei jums patogu, galite palikti savo telefono numeri ir mes kuo greičiau su Jumis susisieksime. Nuo 8 iki 18 val. ir Pen. Nuo 8 iki 17 val. CET).

Kontaktinė forma – Klientų aptarnavimo skyrius Lietuva

Prašome įsitikinti, kad informacija, kurią įvedėte pažymėtuose raudonai laukose yra teisinga.

TimoCom Assist – greitas ir paprastas būdas gauti informaciją

„TimoCom Assist“ yra klientams skirta „karštoji linija“, teikianti informaciją visomis su transporto verslu susijusiomis temomis. Turite klausimų apie produktus ir sąskaitas, o gal Jums reikia informacijos apie eismo draudimus ar naujausius įvykius šiame sektoriuje?

Jokių problemų – mūsų specialistai atsakys į visus Jūsų klausimus.


Turite klausimų? Klauskite! 

Mūsų ekspertams galite skambinti nuo pirmadienio iki penktadienio 8.30 – 16.30 val. telefono numeriu:

+48 67 352 14 85

Prašome pokalbio pradžioje paminėti savo TimoCom ID numerį.

Laukiame Jūsų skambučių!

Atverdami svetainę, sutinkate priimti slapukus analizės, pritaikyto turinio ir reklamos tikslais.