skip navigation
05.04.2022

Taupome laiką jau 25 metus – interviu su Dallmaco, seniausiu TIMOCOM klientu

25 years TIMOCOM Wilhelm Dallmann

2022 m. TIMOCOM švenčia savo sidabrinį jubiliejų. Jau 25 metus naudojame Smart Logistics System, kad tobulintume logistikos pramonę ir padėtume jai kelyje į Logistics 4.0. O Dallmaco Speditionsgesellschaft mbH nuo pat pradžių buvo mūsų ištikimas klientas. Welle, netoli Hamburgo, įsikūrusiai ekspedicinei įmonei 1997 m. buvo tik 5 metai – tai buvo laikas, kai įmonė žengė pirmuosius žingsnius link skaitmeninių logistikos procesų naudojant naujai sukurtą krovinių biržą. Susėdome su generaliniu direktoriumi Wilhelm Dallmann aptarti mūsų bendros istoriją, pakalbėti apie tuometinius pramonės iššūkius ir sužinoti, kaip mūsų sistema padeda Dallmaco ir šiandien.

Kalbant apie procesus, TIMOCOM programėlės leidžia sutaupyti 80 proc. laiko, nes dėl sistemos ir susijusių API galime apdoroti užsakymus visiškai skaitmeniniu būdu. - Wilhelm Dallmann, Dallmaco Speditionsgesellschaft mbH
Bendrinti...

Pone Dallmann, labai dėkojame, kad šiandien susitikote su mumis.

Esu labai laimingas ir džiaugiuosi, kad pakvietėte į susitikimą.  Buvome vieni pirmųjų TIMOCOM klientų.

 

Kartu dirbame jau 25 metus. Pirmasis klausimas: kas jums ateina į galvą, kai pagalvojate apie TIMOCOM ir ilgametį bendradarbiavimą?

Daug smagių prisiminimų iš darbo su Jens Thiermann prieš įkuriant TIMOCOM.

Kalbant apie TIMOCOM ir verslo santykius, tuo metu Dallmaco veikė tik penkerius metus ir, visai kaip ir šiandien, buvome smalsūs ir atviri naujoms idėjoms bei strategijoms. Tada pasirodė TIMOCOM ir pateikė labai viliojantį pasiūlymą: jie planavo skaitmenizuoti mūsų kontaktus ir transporto užsakymus. Jau pažinojome ir pasitikėjome kai kuriomis jų sistemos įmonėmis, todėl buvome tikri, kad ir kiti sistemos naudotojai taip pat verti pasitikėjimo, ir nuo to laiko viskas tik pasitvirtino.

 

Ar galite apibūdinti, kaip sekėsi dirbti su ankstyvosiomis krovinių biržos versijomis, kurios iš pradžių buvo vienintelė TIMOCOM siūloma programa?

Tais laikais prie interneto jungdavotės per modemą. Mūsų modemas labai garsiai pypsėdavo, o puslapių įkėlimas užtrukdavo ilgai. Krovinių birža buvo įdiegta centriniame kompiuteryje, ir kiekvieną rytą visi su dideliu jauduliu žiūrėdavome, ar per internetą į biržą buvo įtraukta kokių nors pasiūlymų ir kaip tie pasiūlymai atrodė.

Jei pamatydavome ką nors įdomaus, atsispausdindavome pasiūlymą ir susisiekdavome su tiekėju faksu arba skambindavome jam – žinoma, tais laikais reikėjo skambinti rankiniu būdu, automatinio rinkimo funkcijos nebuvo. Daug kitų procesų taip pat buvo atliekami rankiniu būdu.

Beje, tais laikais TIMOCOM ID nelabai ką reiškė.

 

Pažvelkime, kaip viskas pasikeitė: kokia užduotis tuomet užtrukdavo ilgiausiai? Kas tada atrodė visiškai normalu, bet šiandien būtų laikoma neįtikėtinai varginančiu darbu?

Kai žvelgiu atgal, tai rankiniai procesai tikrai užėmė daug laiko. Turiu omenyje, kad įsitikinti, jog turime visus dokumentus, reikalingus transporto užsakymui sukurti, užtrukdavo mažiausiai 30 minučių. Jei tekdavo dirbti su užsienio įmone, tai užtrukdavo valandų valandas, ypač todėl, kad pranešimai dažnai buvo siunčiami naudojant telekso aparatus ir gana dažnai ryšys nutrūkdavo. Bet tai buvo normalu, buvome prie to pripratę. Šiandien esame įpratę, kad viskas vyksta daug greičiau, taip lengva įkelti dokumentus ir sukurti užsakymus vienu spustelėjimu – sunku įsivaizduoti, kad kada nors dirbome kitaip. Šiais laikais transporto užsakymui sukurti reikia ne daugiau kaip trijų minučių.

 

Darbas seniau buvo visiškai kitoks ir tekdavo susidurti su daugybe iššūkių. Su kokiais iššūkiais susidūrė Dallmaco, kai 1997 m. įmonė tapo TIMOCOM kliente? Kas lėmė, kad pasitikėjote nauju formatu ir tapote vienu pirmųjų klientų?

Didžiausias iššūkis buvo važiavimas be krovinio. Buvo gana įprasta, kad mūsų transporto priemonės nuvažiuodavo 1000 km be jokio krovinio. TIMOCOM pasiūlė sprendimą.

Be techninių privalumų, mums labai patiko tai, kad TIMOCOM taikė fiksuotą mėnesinį mokestį be papildomų sąlygų. Bet kokie verslo sandoriai, sudaryti po to, kai pradėjome naudoti programinę įrangą, buvo griežtai mūsų ir mūsų verslo partnerio reikalas, taip pat ir mokėjimai už šias paslaugas – taip yra ir šiandien.

Žinoma svarbu ir tai, kad krovinių birža sustiprino pasitikėjimą. Tapti TIMOCOM klientu reiškė savanoriškai dalytis informacija. Tas teigiamas požiūris į skaidrumą buvo naujas. Ir laikui bėgant prie TIMOCOM prisijungė vis daugiau įmonių, o tai pabrėžė paslaugos sąžiningumą ir neabejotinai tebėra ženklas, kad jos siūlo aukščiausios kokybės produktą.

 

Per pastaruosius 25 metus daug kas įvyko. Kaip TIMOCOM padėjo jūsų verslui? Kalbant apie skaičius.

Kalbant apie procesus, TIMOCOM programėlės leidžia sutaupyti 80 proc. laiko,

nes dėl sistemos ir susijusių API galime apdoroti užsakymus visiškai skaitmeniniu būdu. Taip pat galėjome gerokai sumažinti važiavimų tuščiomis. Krovinių biržoje esanti teritorijos paieškos funkcija mums labai padėjo rasti krovinių iš kaimyninių vietovių mūsų grįžtamiesiems reisams.

Maža to, sistema yra tarptautinė, o tai padėjo mums patekti į naujas rinkas. Pavyzdžiui, 2015 m. atidarėme biurą Bosnijoje. Be TIMOCOM tikriausiai niekada nebūtume ten turėję tiek verslo, kad būtų buvę verta atidaryti biurą. Tačiau tai ne tik tai, kad galėjome patekti į naujas rinkas, bet ir tai, kad galime susipažinti su rinkomis, kuriose jau veikiame, su žmonėmis, su kuriais bendraujame, ir jų papročiais.

Prieš pradedant naudotis TIMOCOM paslaugomis, taip pat buvo gana sunku palyginti pasiūlymus. Tačiau kai prisijungėme, galėjome atlikti tyrimus – kaip kitos bendrovės pagrindžia savo kainas, kokią informaciją naudoja kainoms apskaičiuoti ir kaip jos derasi. Jaunai įmonei šie tyrimai buvo neįkainojami.

Kaip matote, sistema naudinga daugeliu atžvilgių.

 

Džiaugiamės tai girdėdami! Atėjo laikas paskutiniam klausimui ir šį kartą norime pažvelgti į ateitį. Ką norėtumėte pasakyti TIMOCOM apie ateinančius 25 metus?

TIMOCOM sistema visada buvo paprasta. Nors buvo pridedama vis daugiau funkcijų, o tai reiškia, kad pati sistema tapo sudėtingesnė, sąsaja išliko paprasta naudoti. Kai mokome naujus darbuotojus, net praktikantus ir tuos, kurie pakeitė karjerą, t. y. niekada anksčiau nesinaudojo sistema, išmokti naudotis sistema jiems trunka tik vieną dieną. Prašome išlaikyti šį paprastumą!

Be to, TIMOCOM atstovauja naujovėms pramonėje, ir aš įsivaizduoju, kad laikui bėgant ir toliau reikšmingai prisidės prie skaitmenizacijos logistikos pramonėje.

 

Ir, žinoma, noriu paminėti, kad Dallmaco Speditionsgesellschaft mbH šiemet sukanka 30 metų. Naudodamiesi proga, norėtume jus pasveikinti ir palinkėti tolesnės sėkmės bei saugių kelionių ateityje!

 

Į viršų