29.05.2019

Kaip išspręsti pakrovimo ir iškrovimo rampose spūsčių problemą? Laukimas – jau vakarykštė diena.

TIMOCOM ir „Cargoclix“ pristato savo partnerystę š. m. Transporto logistikos parodoje (birželio 4–7 d.) Miunchene

Kaip-isspresti-pakrovimo-ir-iskrovimo-rampose-spusciu-problema-Laukimas--jau-vakarykste-diena

Daugiau jokio laukimo pakrovimo ir iškrovimo rampose: ambicingas tikslas, kurio kartu bendradarbiaudami siekia TIMOCOM ir „Cargoclix“. Susiedamos telematinių įrenginių duomenis ir laiko tarpo valdymą, dvi IT įmonės siekia išspręsti žinomas spūsčių rampose problemas ir nustatyti naują standartą.

Kaip-isspresti-pakrovimo-ir-iskrovimo-rampose-spusciu-problema-Laukimas--jau-vakarykste-diena

Suderinus „Cargoclix“ laiko valdymo programinę įrangą „SLOT“ ir „TIMOCOM“ GPS duomenis, galima lanksčiai valdyti pakrovimo ir iškrovimo rampą. Naudodamos aktualų palyginimą tarp pozicijos duomenų ir laiko tarpo, gamybos ir prekybos įmonės gali tiksliai apskaičiuoti numatomą atvykimo laiką (ETA) ir patikrinti, ar sunkvežimis laiku pasiekia rampą ir ar kitas tiekėjas nebus „suspaustas“ priekyje.

Taip veikia dinaminis laiko valdymas pakrovimo ir iškrovimo rampose

Transporto paslaugų teikėjas suteikia GPS stebėjimo leidimą. Šie duomenys reguliariai lyginami su padėties duomenimis, gaunamais iš sunkvežimio, o faktinis atvykimo laikas, apskaičiuojamas pagal šią informaciją, yra siunčiamas pakrovimo ir iškrovimo ramposoperatoriui. Tuomet operatorius gali dirbti ir planuoti naudodamas duomenis realiuoju laiku. Ši kruopščiai apskaičiuojama prognozė sutrumpina sunkvežimių vairuotojo laukimo laiką arba, geriausiu atveju, laukti visiškai nebereikia.

„Transporto kiekio didėjimas kelyje daugeliui kelia nerimą, kad pakrovimo ir iškrovimo rampų problemos toliau tik didės. Tačiau dabar nebereikia laukti pakrovimo ir iškrovimo rampose. Integravus dinaminius duomenis, rampos operatorių ir transporto paslaugų teikėjų veiksmai gali tapti daug lankstesni ir efektyvesni.  „Nulinis laukimo laikas“ visų pirma yra tik technologijų klausimas“, - sako profesorius ir konsultuojantis „Cargoclix“ partneris dr. Victor Meier.

„Mes naudojame sąsajas, kad galėtume prisijungti prie beveik visų telematikos paslaugų teikėjų, kuriuos norėtų naudoti mūsų klientai“, - aiškina sprendimų vadovė Andrea Di Domizio“. Todėl TIMOCOM yra optimalus „Cargoclix“ sinergijos partneris: TIMOCOM tiekia GPS duomenis, o „Cargoclix“ naudoja „SLOT“, kad užtikrintų geresnį laiko valdymą. Nėra trukdoma duomenų suverenumui, nes jie naudojami tik apskaičiuoti ETA.

TIMOCOM vadovas Di Domizio yra tikras: „Vis dažniau bus naudojamas saugus dalijimasis duomenimis tam, kad būtų padidintas tiekimo grandinės skaidrumas. Daugiau nebereikės telefonų ir el. laiškų, įmonės galės efektyviau planuoti, o sunkvežimių vairuotojai turės trumpiau laukti.“ Yra daugybė gerai žinomų įmonių iš įvairių pramonės šakų, kurios jau naudojasi „SLOT“ sprendimu: kiekvienas paslaugų teikėjas privalo užregistruoti pakrovimo ir iškrovimo rampose, kad naudojasi „SLOT“.

Vokietijos federalinis prekių vežimo biuras savo naujausiuose rinkos stebėjimuose nurodė, kad, pasak vairuotojų, per pastaruosius penkerius metus laukimas pakrovimo ir iškrovimo rampose nuolat auga. Abi šalys ieško sprendimo: vairuotojai nori labiau organizuotų procesų, o krovos doko operatoriai tikisi tikslios informacijos.

„Mūsų nauja „Smart Logistics System“ pozicija taip pat apima tinklų kūrimą naudojant sistemas, kurios suteikia klientams svarbią informaciją reikiamu momentu“, - teigia Andrea Di Domizio. „Kartu su „Cargoclix“ tikimės pasiūlyti sprendimą, kuris tikrai taps standartu ateityje ir palengvins darbą visiems.“

TIMOCOM (A5 salė, 317/418 kabina) ir „Cargoclix“ (A3 salė, 315/417 kabina) pristatys naują sprendimą, kaip sumažinti spūstis pakrovimo ir iškrovimo rampose, š. m. transporto logistikos parodoje  Miunchene (birželio 4–7 d.).

Daugiau informacijos apie TIMOCOM galima rasti www.timocom.com

 

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų