30.09.2020

Veiksminga Italijos ekspedijavimo įmonės Dal Ferro veiklos strategija pandeminės krizės metu

Veiksminga Italijos ekspedijavimo įmonės Dal Ferro veiklos strategija pandeminės krizės metu

Dal Ferro sėkmingas veiklos tęsimas pandemijos metu

Koronaviruso pandemija paliko savo pėdsaką Italijos ekonomikoje, įskaitant transporto ir logistikos pramonę. Tačiau Italijos transporto kompanija Dal Ferro, pasitelkdama savo kūrybiškumą ir su TIMOCOM palaikymu, nepaisant visų sunkumų, rado būdą tęsti savo veiklą ir įveikti daugybę kasdienių problemų.

Lankstumas ir skaitmeninimas – veiksmingas Italijos ekspedijavimo įmonės Dal Ferro receptas išgyventi pandemiją. Skaitykite čia!

Vertinga pagalba esant krizei iš TIMOCOM įmonės pusės

Šeimos įmonę Dal Ferro 1989 m. įkūrė Nereo Dal Ferro, dabartinio pirkimų skyriaus vadovo Jodi Dal Ferro tėvas.  Steigėjas įmonei vadovauja iki šiol.  Šiuo metu Šiaurės Italijoje, netoli Venecijos, įsikūrusi ekspedijavimo įmonė turi 20 nuosavų sunkvežimių ir teikia transporto paslaugas visoje Europoje. Koronaviruso pandemija gerokai apsunkino kasdienį įmonės darbą, kuri turėjo per labai trumpą laiką radikaliai modifikuoti daugelį procesų.

Kadangi daugelis įmonių buvo uždarytos dėl karantino, Dal Ferro vairuotojai negalėjo pristatyti užsakytų prekių klientams. Tačiau vadovybė rado šios problemos sprendimą: Sandėliavimo birža TIMOCOM įmonės Smart Logistics System. Šis įrankis leido efektyviai rasti sandėlius, esančius šalia klientų gamyklų laikinam prekių laikymui.  „TIMOCOM sandėliavimo programėlės pagalba greitai atsidūrėme naujoje situacijoje, lengvai ir saugiai radome naujų partnerių su laisvu sandėlio plotu“, – apibendrina Jody Dal Ferro.

Transporto barometras – svarbus rinkos kelrodis

Tačiau ne tik sandėliavimo programėlė tapo vertinga pagalba šiai ekspedijavimo įmonei.  Kitas itin naudingas įrankis TIMOCOM įmonės repertuare buvo Transporto barometras. Pagal barometro duomenis Dal Ferro įmonė galėjo sekti aktualią krovinių ir transporto pasiūlą transporto rinkoje ir lanksčiai reaguoti į rinkos tendencijas.

Kūrybiškumas ir efektyvumas: darbo reorganizavimas rūpinantis darbuotojų sveikata

Siekdama įveikti pandemijos krizės iššūkius, Dal Ferro įmonė turėjo elgtis nestandartiškai ir pakeisti savo darbo organizavimą. Todėl vairuotojas, grįžęs su prekėmis iš Vokietijos tik kirtęs Italijos sieną – Trento ar Bolcano mieste – apsikeisdavo kroviniu su kitu vairuotoju. Su gautomis prekėmis jis grįždavo tiesiai į Vokietiją, todėl jam nereikėjo pristatyti prekių į Dal Ferro įmonės sandėlį. O kitas vairuotojas iš Vokietijos atvežtus krovinius pristatydavo tiesiai į paskirties vietą Italijoje, neprivalėdamas grįžti į būstinę dėl naujų krovinių. Tokia organizacija leido žymiai sumažinti žmonių tarpusavio ryšių skaičių – Dal Ferro įmonės teritorijoje vienu metu niekada nebūdavo per daug darbuotojų.

Saugus kasdienės veiklos tęsimas pasitelkiant skaitmeninius sprendimus

Kiti Dal Ferro įmonės darbuotojai taip pat turėjo reorganizuoti savo darbą, kuriame jiems padėjo skaitmeniniai įrankiai. Pavyzdžiui, įmonės būstinėje dirbantys žmonės perėjo prie nuotolinio darbo pobūdžio. TIMOCOM įmonė palengvino savo klientams perėjimą į namų biuro (home office) režimą, leisdama jiems keletą mėnesių nemokamai naudotis Smart Logistics System iš namų ir mobiliųjų įrenginių. Beje: tokia galimybė buvo jau iki pandemijos protrūkio.

Siekdama palengvinti klientų migraciją, TIMOCOM įmonė panaikino vartotojo licencijų IP adresų apribojimus. Perėjęs į nuotolinio darbo režimą, Dal Ferro įmonė turėjo visišką prieigą prie skaitmeninių programų ir paslaugų, leidžiančių jai be pertrūkių tęsti savo veiklą, palaikyti ryšį su klientais ir sekti transporto priemonių bei krovinių padėtį. Tokiu būdu ji išlaikė tiekimo grandinių tęstinumą ir, be to, pašalino tuščius važiavimus. Būtinas kasdienes prekes klientams vis buvo galima pristatyti saugiai ir patikimai.

Lankstumas ir skaitmeninės priemonės kaip išeities iš krizės kelias

Italijos transporto kompanijos Dal Ferro pavyzdys puikiai rodo, kad net ir krizės sąlygomis galima sėkmingai tęsti savo verslą, reikia tik verslininko kūrybiškumo ir galimybės naudotis šiuolaikiniais sprendimais. FreightTech sektoriaus įmonė TIMOCOM padėjo savo klientams lengviau rasti naujas transporto įmones, sandėlius ir maršrutus, suteikdama jiems savo skaitmeninius įrankius ir Transporto barometrą bei suteikdama galimybę nemokamai naudotis savo sistema nuotoliniu būdu. Ir lankstus įmonės veiklos reorganizavimas suteikė darbuotojams apsaugą nuo COVID-19 viruso. Tuo pačiu įmonė yra optimaliai pasirengusi išgyventi koronaviruso pandemiją ir susidurti su ateities iššūkiais.

 

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų