Sisteminga apsauga

Mūsų šūkis: „Pasitikėk, bet tikrink!“ Mes netgi žengėme toliau, tikrindami tiek naujus, tiek esamus klientus ir siūlydami daugybę saugumo paslaugų.

TC Login: jūsų prieiga prie „Smart Logistics System“

Viena didžiausių rizikų naudojant kompiuterius išlieka naudotojo vardo ir (arba) slaptažodžio iššifravimas. Dėl to, TIMOCOM įmonėje atpažinimo tikslais jokių slaptažodžių nepriskiriame. Būdami TIMOCOM klientu jūs atsisiunčiate asmeninį apsaugos raktą, vadinamą „TC Login“. Įdiegę ir aktyvinę atsisiuntimą, turėsite leidimą ir patogią prieigą prie „Smart Logistics System“ savo kompiuteryje.

Toks pat saugumo standartas galioja prie TIMOCOM platformos jungiantis per mobiliąją programą. „TC Login“ kaip transporto barometro programos dalis kartu su atskiru PIN kodu yra jūsų prieiga prie asmeninės TIMOCOM paskyros.

Privalumai:
  • Asmeninį apsaugos raktą gausite atsisiuntę „TC Login“
  • Patogi prieiga prie sistemos
  • Prieiga suteikiama tik įgaliotiems naudotojams
  • Niekas nepavogs naudotojo vardo ir (arba) slaptažodžio!

Viena stipriausių mūsų pusių yra techninis saugumas

TIMOCOM saugumo tinklas taip pat apima nuolatines investicijas į pačias moderniausias IBM ir Oracle technologijas. Jums, TIMOCOM klientui, suteikiama prieiga prie aukščiausios klasės pažangiausios platformos, kurioje darbus galima atlikti greitai ir saugiai.

TIMOCOM neturi nemalonių siurprizų: sklandų darbą visą parą ir visišką saugumą užtikrina dvejose geografinėse vietose įrengti atskiri ir nepriklausomi duomenų centrai. Dėl atsarginės sistemos serveriai nenustos veikti net ir pačiu blogiausiu atveju, todėl TIMOCOM „Smart Logistics System“ suteiks kokybę, prie kurios esate pripratę.

TIMOCOM kaip IT specialistas siūlo:
  • ISO/IEC 27001 antspaudą; Sertifikuotus ir energiją taupančius duomenų centrus;
  • Saugų duomenų perdavimą naudojant SSL ryšio protokolą;
  • Nuosavą IT skyrių, kuris 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę užtikrina stebėjimą ir eksploatavimą;
  • Daugybę atsarginių interneto jungčių;
  • Galingą ugniasienę ir kelių lygių antivirusinę apsaugos sistemą
  • Visa informacija patvirtinta antspaudu „Saugoma Vokietijoje“.
Saugoma Vokietijoje - TIMOCOM duomenų saugumas
\„Mes tinkamai tvarkome jūsų duomenis! Priežastis, kodėl TIMOCOM naudoja kokybės antspaudą „Saugoma Vokietijoje“: duomenys yra saugomi Vokietijoje, todėl jiems taikomi Vokietijos teisės aktai, t. y. Vokietijos duomenų apsaugos įstatymas, kuris yra vienas griežčiausių Europoje.\“

IT infrastruktūros ir paslaugų direktorius Marco Haack

Griežtai reguliuojama prieiga prie TIMOCOM sistemos

Verslas su TIMOCOM - skaidrus, aiškus, kompetentingas. Siekdami suteikti klientams saugumo lygį kurio jie tikisi, įmonės, norinčios dirbti su sistema, turi atitikti konkrečius reikalavimus. Daugiau nei 130 000 TIMOCOM naudotojų jau yra gerose rankose, kai kalbama apie saugumą. Mūsų griežti prieigos protokolai reiškia, kad tapimas TIMOCOM klientu dabar yra kokybės ženklas.

Saugumas trumpalaikių sutarčių ir ilgalaikių transporto konkursų rinkoje
  • Prieiga suteikiama ilgiau nei 6 mėnesius veikiančioms įmonėms
  • Prieš pasirašant sutartį patikrinami svarbiausi įmonės dokumentai
  • Patikrinamas kiekvienas naujas klientas
  • Nuolatinis klientų stebėjimas, net ir pasirašius sutartį

Kartu už savo teises

Deja, ne visi laiku apmoka sąskaitas. Jei taip atsitiks, TIMOCOM tarptautinė skolų išieškojimo paslauga padės jums. Jie greitai ir be kompromisų imasi veiksmų bei išsiaiškina, ar galima tikėtis atgauti pinigus. Kitas TIMOCOM privalumas yra tas, kad tarptautiniais klientais rūpinasi jų kalba kalbantys asmenys.

Mūsų skolų išieškojimo skyrius taip pat turi ypatingą „šalutinį poveikį“: dauguma įmonių, norinčių prisijungti prie TIMOCOM tinklo, yra patikimos ir vertos pasitikėjimo.

Sužinoti daugiau >

Jauskitės saugiai, patikrinę iš anksto

Mūsų darbas yra užtikrinti, kad mūsų klientai kasdien galėtų efektyviai ir saugiai naudotis TIMOCOM sistema. Susijusios šalys sandorius vykdo tiesiogiai, todėl išsamų patikrinimą turi vykdyti kiekvienas.

TIMOCOM „Identify“ infografija
Patikrinkite savo verslo partnerius:
  • paprašykite, kad jūsų verslo partneris atsiųstų atitinkamo pasiūlymo atspausdintą kopiją iš TIMOCOM sistemos. Taip iš karto patikrinsite, ar jie turi prieigą prie „Smart Logistics System“.
  • Peržiūrėkite potencialaus verslo partnerio įmonės profilį. Dažniausiai naudojami dokumentai, naudojant dokumento funkciją, turi būti įkelti į profilį identifikavimo tikslais.
  • Palyginkite įkeltuose dokumentuose esančią informaciją su įmonės informacija jų verslo profilyje.
  • Palyginkite kontaktinio asmens duomenis, pavyzdžiui, ar vardas, pavardė, telefono numeris ir el. paštas sutampa su duomenimis, pateiktais įmonės profilyje.

Jei ir po šio patikrinimo vis dar kyla pagrįstų abejonių dėl potencialaus partnerio, TIMOCOM „Identify“ funkcija padės įvertinti potencialų partnerį.

Ko jums prireiks norint pasinaudoti šią paslauga:
  • TIMOCOM sistemoje esančio pasiūlymo, kurį jums atsiuntė potencialus verslo partneris, spausdintos kopijos
  • Į įmonės profilį įkeltų dokumentų ir (arba) iš verslo partnerio gautų įmonės dokumentų kopijos
  • Užpildykite užsakymo forma ir įrašykite tai, kas jums kelia susirūpinimą
Užpildytus dokumentus nusiųskite TIMOCOM el. paštu arba faksu:

+48 67 352 59 97

info.lt@timocom.com

Atsisiųsti formą (PDF, 792 kB)

Nemokamas išsamus TIMOCOM identifikavimo grupės patikrinimas turi būti atliktas ne ilgiau nei per 5 darbo valandas. Raštiškas atsakymas bus pateiktas darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val.

Ką Jūs galite padaryti, kad Jūsų verslas būtu saugesnis?

Novatoriškas daugialypis TIMOCOM saugumo tinklas užtikrina, kad jūsų verslas veiks sklandžiai. Paprastomis priemonėmis ir veiksmais prie savo saugumo galite prisidėti ir patys. Štai keletas naudingų patarimų.

Kontrolinis sąrašas verslo partneriams patikrinti

Kontrolinis sąrašas verslo partneriams patikrinti

Svarbiausios sąžiningų verslo sandorių taisyklės

TIMOCOM patikrina naujus klientus ir tik tada suteikia prieigą prie Europos pažangiosios logistikos sistemos. Tai reiškia, kad pagrindai jau yra padaryti Jūs patys galite imtis veiksmų dėl savo saugumo užtikrinimo.

Viskas, ką reikia padaryti, tai laikytis kelių nustatytų taisyklių, kurios sumažina susidūrimo su nepatikimais verslo partneriais riziką dar prieš pasirašant sutartis. Dėl to, TIMOCOM parengė svarbiausių užduočių sąrašą, skirtą naujiems verslo partneriams patikrinti. Daugiau patarimų, kaip išvengti krovinio vagystės rasite TIMOCOM ir SCHUNCK straipsnyje apie Europoje vykdomą akciją.

Sąrašas naujiems verslo partneriams patikrinti
Saugumo priemonės, siekiant išvengti krovinio vagystės

Saugumo priemonės, siekiant išvengti krovinio vagystės

Šis kontrolinis sąrašas padeda apsaugoti jūsų įmonę nuo sukčiavimo

Transporto pramonėje „juodos avys“ nėra naujiena. Šiuo metu sukčiai sparčiai įžūlėja. Todėl dar svarbiau priimti veiksmingas priemones, padedančias užkirsti kelią sukčiavimui ir vagystei.

Bendradarbiaujantys TIMOCOM GmbH ir OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG sukūrė išsamų kontrolinį sąrašą, skirtą padėti įmonėms patikrinti savo verslo partnerius prieš pasirašant sutartis. Rekomenduojame atsakingiems darbuotojams atsisiųsti kontrolinį sąrašą ir patikrinti transporto paslaugų teikėjus atsakant į sąraše esančius klausimus.

Kontrolinis sąrašas, skirtas užkirsti kelią krovinių vagystėms
Į viršų

Atverdami svetainę, sutinkate priimti slapukus analizės, pritaikyto turinio ir reklamos tikslais. Sužinokite daugiau