skip navigation

Saugumo tinklas iš arti

Mums svarbu užtikrinti, kad mūsų sistema būtų saugi ir vartotojai apsaugoti. Dėl šios priežasties mes atidžiai vertiname naujus ir esamus klientus bei siūlome jums, Smart Logisticis System naudotojui, įvairių papildomų saugumo paslaugų.

Saugi prieiga jungiantis prie Smart Logistics System bet kuriuo metu

Kaip TIMOCOM klientui jūsų saugi prieiga prie sistemos yra suteikiama naudojant individualų saugios prieigos raktą. Kai paskyra yra aktyvuota, visada turėsite paprastą, įgaliotą ir saugią prieigą prie Smart Logistics System.

Toks pat aukštas saugumo standartas galioja prie Smart Logistics System jungiantis per mobiliąją programą. Atskiras PIN kodas užtikrina prieigą prie asmeninės Smart Logistics System paskyros ir leidžia dirbti su visomis sistemos programėlėmis.

Privalumai:
  • gausite asmeninį apsaugos raktą kompiuterinėms programėlėms
  • Lengvas ir saugus prisijungimas
  • Mobili sistemos prieiga per mobilią aplikaciją
  • Prieiga suteikiama tik įgaliotiems naudotojams

Viena stipriausių mūsų pusių yra techninis saugumas

TIMOCOM saugumo tinklas taip pat apima nuolatines investicijas į pačias moderniausias IBM ir Oracle technologijas. Kaip klientas jūs turite prieigą prie Smart Logistics System, kuri leidžia dirbti greitai ir saugiai.

TIMOCOM neturi nemalonių siurprizų: sklandų darbą visą parą ir visišką saugumą užtikrina dvejose geografinėse vietose įrengti atskiri ir nepriklausomi duomenų centrai. Dėl atsarginės sistemos serveriai nenustos veikti net ir pačiu blogiausiu atveju, todėl Smart Logistics System suteiks kokybę, prie kurios esate pripratę.

TIMOCOM kaip IT specialistas siūlo:
  • ISO/IEC 27001 antspaudą; Sertifikuotus ir energiją taupančius duomenų centrus;
  • Saugų duomenų perdavimą naudojant SSL ryšio protokolą;
  • Nuosavą IT skyrių, kuris 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę užtikrina stebėjimą ir eksploatavimą;
  • Daugybę atsarginių interneto jungčių;
  • Galingą ugniasienę ir kelių lygių antivirusinę apsaugos sistemą
  • Visi duomenys turi antspaudą "Hosted in Germany" (Saugoma Vokietijoje)
Saugoma Vokietijoje – TIMOCOM duomenų saugumas
„Mes tinkamai tvarkome jūsų duomenis! Būtent todėl TIMOCOM turi kokybės antspaudą „Saugoma Vokietijoje“ (Hosted in Germany). Mūsų naudotojų duomenys saugomi Vokietijoje, todėl jiems taikomi Vokietijos įstatymai, remiantis Vokietijos duomenų apsaugos aktu, kuris yra vienas griežčiausių Europoje.

IT infrastruktūros ir paslaugų direktorius Marco Haack

Griežtai reguliuojama prieiga prie Smart Logistics System

Verslas su TIMOCOM – skaidrus, aiškus, kompetentingas. Siekdami suteikti klientams saugumo lygį kurio jie tikisi, įmonės, norinčios dirbti su sistema, turi atitikti konkrečius reikalavimus. Daugiau nei 135 000 TIMOCOM naudotojų jau yra gerose rankose, kai kalbama apie saugumą. Mūsų griežti prieigos protokolai reiškia, kad tapimas TIMOCOM klientu dabar yra kokybės ženklas.

Saugumas trumpalaikių sutarčių ir ilgalaikių transporto konkursų rinkoje
  • Prieiga suteikiama ilgiau nei 6 mėnesius veikiančioms įmonėms
  • Prieš pasirašant sutartį patikrinami svarbiausi įmonės dokumentai
  • Patikrinamas kiekvienas naujas klientas
  • Nuolatinis klientų stebėjimas, net ir pasirašius sutartį

Kartu už savo teises

Deja, ne visi laiku apmoka sąskaitas. Jei taip atsitiks, TIMOCOM tarptautinė skolų išieškojimo paslauga padės jums. Jie greitai ir be kompromisų imasi veiksmų bei išsiaiškina, ar galima tikėtis atgauti pinigus. Kitas privalumas yra tas, kad tarptautiniais klientais rūpinasi jų kalba kalbantys asmenys.

Skolų išieškojimo tarptautiniu mastu skyrius taip pat turi netikėtą ir vertingą „šalutinį poveikį“: dauguma įmonių, norinčių prisijungti prie TIMOCOM tinklo, yra patikimos ir vertos pasitikėjimo.

Sužinoti daugiau >

Jauskitės saugiai, patikrinę iš anksto

Mūsų darbas yra užtikrinti, kad mūsų klientai kasdien galėtų efektyviai ir saugiai naudotis Smart Logistics System. Šalys sandorius vykdo tiesiogiai, todėl išsamų patikrinimą turi vykdyti kiekvienas.

Patikrinkite savo verslo partnerius:

  • paprašykite, kad jūsų verslo partneris atsiųstų atitinkamo pasiūlymo atspausdintą kopiją iš Smart Logistics System. Taip iš karto patikrinsite, ar jie turi teisėtą prieigą prie Smart Logistics System.
  • Peržiūrėkite potencialaus verslo partnerio įmonės profilį. Dažniausiai naudojami dokumentai, naudojant dokumento funkciją, turi būti įkelti į profilį identifikavimo tikslais.
  • Palyginkite įkeltuose dokumentuose esančią informaciją su įmonės informacija jų verslo profilyje.
  • Palyginkite kontaktinio asmens duomenis, pavyzdžiui, ar vardas, pavardė, telefono numeris ir el. paštas sutampa su duomenimis, pateiktais įmonės profilyje.

Jei ir po šio patikrinimo vis dar kyla pagrįstų abejonių dėl potencialaus partnerio, TIMOCOM „Identify“ funkcija padės įvertinti potencialų partnerį.

Ko jums prireiks norint pasinaudoti šią paslauga:

  • Sistemoje esančio pasiūlymo, kurį jums atsiuntė potencialus verslo partneris, spausdintos kopijos
  • Į įmonės profilį įkeltų dokumentų ir (arba) iš verslo partnerio gautų įmonės dokumentų kopijos
  • Užpildytos užsakymo formos, kurioje būtų nurodomos abejonių priežastys

Užpildytus dokumentus nusiųskite TIMOCOM el. paštu arba faksu:

+48 71 737 25 01

info.lt@timocom.com

Atsisiųsti formą (PDF, 792 kB)

Nemokamas TIMOCOM Identify komandos atliekamas išsamus patikrinimas truks ne ilgiau kaip 5 darbo valandas. Raštišką atsakymą pateiksime darbo dienomis nuo 8:00 iki17:00 val.

Ką Jūs galite padaryti, kad Jūsų verslas būtu saugesnis?

Novatoriškas daugialypis TIMOCOM saugumo tinklas užtikrina, kad jūsų verslas veiks sklandžiai. Paprastomis priemonėmis ir veiksmais prie savo saugumo galite prisidėti ir patys. Štai keletas naudingų patarimų.

Kova su krovinių vagystėmis

Patikrinkite tiekimo grandines ir pašalinkite silpnąsias vietas

Penkios korporacijos ir institucijos sukaupė patirtį ir siūlo visoms transporto verslo įmonėms ir vairuotojams aktyvią paramą tiekimo grandinėje.

Tikslas: didinti informuotumą apie krovinių vagystės riziką, parengti praktines prevencijos strategijas ir aktyviai remti saugumo priemonių įgyvendinimą.

Visoje Europoje krovinių vagystė kainuoja daugiau nei aštuonis milijardus eurų. Pavėluota arba dingusi prekių siunta dažnai lemia gamybos nuostolius ir užsakymų atšaukimą. Ypač didelė grėsmė kyla sunkvežimių vairuotojams. Kas penkta vagystė yra susijusi su apiplėšimu, dėl kurio kyla grėsmė vairuotojo gyvybei.

Nesuderinus prevencijos, kyla pavojus, kad gerai organizuotų nusikalstamų organizacijų vykdomų vagysčių skaičius padidės. Siekiant paremti nukentėjusias įmones ir vairuotojus, įvairiose tiekimo grandinės vietose susirinko šios institucijos ir korporacijos.

  • Landeskriminalamt (valstybinė policija) Žemutinėje Saksonijoje
  • Verband für Sicherheit in der Wirtschaft Norddeutschland (Šiaurės Vokietijos ekonomikos saugumo asociacija, VSWN)
  • Teleroute ir TIMOCOM, rinkoje pirmaujančios krovinių biržos tiekėjai
  • HDI-Gerling Industrie, turintis ilgametę patirtį kaip pramonės ir transporto draudimo brokeris

Rizikos prevencijos strategijas galima įgyvendinti įvairiose srityse, pavyzdžiui:

  • priklausomai nuo krovinio tipo ir maršruto, įmonės turėtų naudoti atitinkamą transporto priemonę, turinčią apsaugos sistemą. Įsitikinkite, kad transporto priemonė yra saugi ir geros techninės būklės.
  • Transporto informacija neturėtų būti perduodama, kai šalia yra neautorizuotų trečiųjų šalių. Kuo mažesnis informacijos teikėjų, transporto dalyvių ir sąsajų skaičius tiekimo grandinėje, tuo mažesnė piktnaudžiavimo duomenimis rizika.
  • Vairuotojai turėtų rasti aptvertas ir apšviestas poilsio stoteles bei automobilių stovėjimo vietas, ypač ilgesnėms pertraukoms ir nakvynėms. Šios parkavimo vietos turėtų būti prioritetinės maršruto planavimo metu.
  • Transportavimo metu transporto priemonėje negali būti neleistinų trečiųjų šalių. Transportas turi būti stebimas visą laiką, kad vairuotojas ir valdymo centras visada palaikytų ryšį.
PDF dokumentai atsisiuntimui
2011 m. lankstinukas apie krovinių vagystes
Kova su krovinių vagystėmis
Lankstinukas apie krovinių vagystes
Kontrolinis sąrašas verslo partneriams patikrinti

Kontrolinis sąrašas verslo partneriams patikrinti

Svarbiausios sąžiningų verslo sandorių taisyklės

TIMOCOM patikrina naujus klientus ir tik tada suteikia prieigą prie Europos Smart Logistics System. Tai reiškia, kad pagrindai jau yra padaryti Jūs patys galite imtis veiksmų dėl savo saugumo užtikrinimo.

Viskas, ką reikia padaryti, tai laikytis kelių nustatytų taisyklių, kurios sumažina susidūrimo su nepatikimais verslo partneriais riziką dar prieš pasirašant sutartis. Dėl to, TIMOCOM parengė svarbiausių užduočių sąrašą, skirtą naujiems verslo partneriams patikrinti. Daugiau patarimų, kaip išvengti krovinio vagystės rasite TIMOCOM ir SCHUNCK straipsnyje apie Europoje vykdomą akciją.

Sąrašas naujiems verslo partneriams patikrinti
Saugumo priemonės, siekiant išvengti krovinio vagystės

Saugumo priemonės, siekiant išvengti krovinio vagystės

Šis kontrolinis sąrašas padeda apsaugoti jūsų įmonę nuo sukčiavimo

Transporto pramonėje „juodos avys“ nėra naujiena. Šiuo metu sukčiai sparčiai įžūlėja. Todėl dar svarbiau imtis veiksmingų priemonių, padedančių užkirsti kelią sukčiavimui ir vagystei.

Bendradarbiaujantys TIMOCOM GmbH ir OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG sukūrė išsamų kontrolinį sąrašą, skirtą padėti įmonėms patikrinti savo verslo partnerius prieš pasirašant sutartis. Rekomenduojame atsakingiems darbuotojams atsisiųsti kontrolinį sąrašą ir patikrinti transporto paslaugų teikėjus atsakant į sąraše esančius klausimus.

Kontrolinis sąrašas, skirtas užkirsti kelią krovinių vagystėms
Į viršų