
Pranešimai spaudai
Čia galite rasti naujausius pranešimus spaudai apie TIMOCOM, mūsų klientus ir veiklos sektorių.

Transporto barometras: ekonominės karo pasekmės veikia transporto pramonę
Erkrath, 2022-04-11 – Pirmąjį 2022 m. ketvirtį bendrai situacijai didelę įtaką darė Rusijos karo Ukrainoje padariniai. Europos ekonomika išgyvena nuosmukį. Visgi, transporto paklausa dar išlieka. Deja, padidėjusios energijos
Skaityti daugiau >
Taupome laiką jau 25 metus – interviu su Dallmaco, seniausiu TIMOCOM klientu
2022 m. TIMOCOM švenčia savo sidabrinį jubiliejų. Jau 25 metus naudojame Smart Logistics System, kad tobulintume logistikos pramonę ir padėtume jai kelyje į Logistics 4.0. O Dallmaco Speditionsgesellschaft mbH nuo pat pradžių buvo mūsų
Skaityti daugiau >
Procesų integravimas siekiant didinti efektyvumą ir išvengti klaidų
Hegelmann Express GmbH optimizuoja savo procesus pasitelkusi skaitmeninius sprendimus. API sutrumpina procesus ir padeda sutaupyti laiko, kad darbuotojai galėtų dirbti dar efektyviau. Hegelmann Express GmbH, kaip tarptautinė transporto paslaugų
Skaityti daugiau >-w500-h.jpg)
Ar faktoringas tarptautiniame transporte atsiperka?
„Faktoringas“ yra vienas iš tų žodžių, į kuriuos kai kurie verslininkai reaguoja su tam tikru nepasitikėjimu. Ar tikrai yra ko bijoti? TIMOCOM manome, kad ne. Todėl bendradarbiaudami su „JITpay“ įmone savo klientams
Skaityti daugiau >
ES licencija: kurjerių ir siuntinių pristatymo paslaugoms taikomos šios naujos taisyklės
Ar galima vežti krovinius arba siūlyti kabotažo paslaugas tarptautiniu mastu be ES bendrijos licencijos? 2022 m. gegužės 21 d. vežėjams ir siuntų tarnyboms bus pradėti taikyti nauji ES įstatymų pakeitimai. 2022 m. vasario 21 d. ES priėmė reglamentų
Skaityti daugiau >
TIMOCOM transporto barometras: riboti pajėgumai ir milžiniški poreikiai
Pajėgumų problemos daro įtaką kainoms Gerokai sumažėjo krovinių, vežamų į Jungtinę Karalystę ir iš jos 2021 m. stipriai padidėjo „jumbo“ ir „mega“ priekabų naudojimas Erkrath, XX.01.2022 – 2021 m.
Skaityti daugiau >
TIMOCOM transporto barometras: krovinių bumas paskutiniais metų mėnesiais
Ketvirtajame koronaviruso pandemijos paženklintų metų ketvirtyje situacija rinkoje ir toliau gerėjo. TIMOCOM transporto barometras fiksavo, kad 44 Europos šalyse buvo įvesta 9 % daugiau krovinių lyginant su ankstesniu 2020 m. ketvirčiu. Nors
Skaityti daugiau >
Naujos galimybės dėl transporto ir krovinių biržų pasaulio automatizavimo ir integravimo
TSL pramonės veteranai prisimena, kaip užsiėmė verslu su telefonų knyga rankoje. Tuomet darbas logistikos srityje buvo paprastesnis organizaciniu požiūriu, tačiau taip pat vyko lėčiau ir sukurdavo mažiau galimybių. Šiandien jau sunku
Skaityti daugiau >
Septyni dažniausiai užduodami klausimai apie skolų išieškojimą
Vienas iš būdų tvarkyti vėluojančius mokėjimus yra užsakyti skolų išieškojimo paslaugą. Tačiau daugelis žmonių nežino, ką ši paslauga apima.Šiame tinklaraščio straipsnyje pateikiame atsakymus į septynis
Skaityti daugiau >
Krovinių konsolidavimas gamybos ir prekybos pramonėse
Krovinių konsolidavimas, kitaip tariant kelių mažesnių krovinių vežimas vienu transportu, yra įprasta praktika krovinių pervežimo įmonėse ir vis labiau populiarėja gamybos pramonėje. Šiuo metu pastebima tendencija, kad atskiri kroviniai
Skaityti daugiau >
Veiksminga Italijos ekspedijavimo įmonės Dal Ferro veiklos strategija pandeminės krizės metu
Koronaviruso pandemija paliko savo pėdsaką Italijos ekonomikoje, įskaitant transporto ir logistikos pramonę. Tačiau Italijos transporto kompanija Dal Ferro, pasitelkdama savo kūrybiškumą ir su TIMOCOM palaikymu, nepaisant visų sunkumų, rado
Skaityti daugiau >
Ką daryti su neapmokėtomis sąskaitomis? Paaiškintos jūsų teisės ir prievolės
Užsakymas įvykdytas ir sąskaita nusiųsta. Deja, jūsų nepasiekia apmokėjimas ir vis dar laukiate savo pinigų. ES 2011 m. išleido direktyvą, kuria siekiama pagreitinti apmokėjimus. Direktyvoje nustatomos visoms ES šalims galiojančios
Skaityti daugiau >