skip navigation

Greitesnis skaitmeninių užsakymų vykdymas

Kuo „Dittrich Eiltransporte“ („Dittrich Express Shipping“) yra naudinga TIMOCOM sistema

Success Story Dittrich Eiltransporte & TIMOCOM

Erkratas / Obermichelbachas (Vokietija), 2019-04-18 – kompanijos pavadinimas pasako viską. Tai komanda, dirbanti žaibišku greičiu, lanksčiai ir individualiai. „Dittrich Eiltransporte“ nėra didžiausia skubių pervežimų kompanija, tačiau ji yra viena iš asmeniškiausių“, – teigia Obermichelbache įsikūrios kompanijos atstovas. Jei derinate greitį, paslaugas ir praktinius klientų sprendimus, rekomenduojame naudoti tik TIMOCOM „Smart Logistics System“.

„Užsakymus priskiriame 60–70 proc. greičiau“

Per pastaruosius dešimt metų, kai kompanija yra TIMOCOM klientas, „Dittrich“ įvykdė daugiau nei 1000 transporto užsakymų skaitmeniniu būdu, nenaudodami fakso, telefono ir popierių. Kasdieniame versle „Dittrich“ naudoja TIMOCOM sistemą krovinių priskyrimui ekspeditoriams. Be to, kompanija naudojasi „Lavid“ programinės įrangos sprendimu. Ji registruoja klientų transporto užsakymus, o priskyrus darbą telieka pridėti ekspeditorių. 

Prieš pradėdami naudoti TIMOCOM skaitmeninių užsakymų tvarkymo sistemą, transporto užsakymai išorės ekspeditoriams buvo siunčiami per „Lavid“. Tačiau naudojant integruotą krovinių biržą ir užsakymų vykdymą TIMOCOM sistemoje, transporto užsakymai atliekami žymiai greičiau. „Užsakymus priskiriame 60–70 proc. greičiau“, – sako „Dittrich“ dispečeris ir generalinis direktorius Oliver Stiller. „Transporto užsakymą apdorojame užpildę vos vieną formą. Viskas yra tiesiogiai internete. Tokiu atveju mes turime daugiau laiko susikoncentravimui į individualius sprendimus klientams“, – teigia Stiller.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Thomas Dittrich įkūrė įmonę 1994 metais, turėdamas keturias transporto priemones. Šiandien jo klientų grupę sudaro užsienio klientai, o įmonė sklandžiai dirba su partneriais visame pasaulyje ir turi daugiau kaip 230 transporto priemonių. 25 darbuotojai ir 65 subrangovai užtikrina, kad itin skubūs kroviniai būtų pristatyti greitai bei saugiai.

Būdama TIMOCOM „Challenge“ dalimi, kompanija pasiekė antrąją vietą aktyviausių klientų sąraše ir gavo asmeninę mokymų sesiją Obermichelbache. Sesijos metu paaiškėjo, kad transporto užsakymai buvo apdorojami kelių žmonių, o vietoj pašto adresų sąrašo galėjo būti naudojamos transporto pasiūlymų užklausos. „Dittrich“ žinojo apie šią galimybę, tačiau ja nesinaudojo. Dabar ši parinktis bus išbandyta su pasirinktais ekspeditoriais, potencialiai siekiant suteikti pridėtinės vertės verslo praktikai. Naujas darbuotojas, kuris prisijungs prie dispečerių komandos, buvo nukreiptas į naujienų banką kaip itin naudingą šaltinį. Kiti dispečeriai jau naudoja mokomuosius vaizdo įrašus tolesniam mokymuisi.

Dispečerių trijulė Erkrate kreipėsi į IT ekspertus: jie norėjo, kad TIMOCOM išsiųstų el. laiškus transporto pasiūlymų užklausų gavėjams. „Kai kurie transporto paslaugų tiekėjai dar nėra susipažinę su skaitmeninių užsakymų vykdymu naudojantis TIMOCOM, todėl jie nežino, kur tiksliai rasti transporto užsakymą“, – sakė vienas iš dalyvių. El. laiške yra nuoroda, nukreipianti paslaugų tiekėją į transporto užsakymą TIMOCOM „Smart Logistics System“.

Kompanijos istorija: nuolatinė sėkmė

Thomas Dittrich įkūrė įmonę Fiurte beveik prieš 25 metus su keturiomis transporto priemonėmis. Šiandien jo klientų grupę sudaro užsienio klientai, o jo kompanija sklandžiai dirba su partneriais visame pasaulyje ir turi daugiau nei 230 transporto priemonių. 25 darbuotojai ir 65 subrangovai užtikrina, kad itin skubūs kroviniai būtų saugiai ir kuo greičiau pristatyti, neatsižvelgiant į tai, ar kroviniams reikia borto kurjerio kaip sargybinio, ar tik reikia atlikti pervežimą trumpu atstumu.

Daugiau informacijos apie „Dittrich“ galima rasti eiltransporte-dittrich.de.

Į viršų