skip navigation

Spedition Günther Andres e.K.

Geras jausmas būti ne vienam

Spedition Günther Andres e.K.

„Šimtaprocentinės garantijos nėra niekur, bet TIMOCOM skolų išieškojimo skyriaus dėka daugumą sandorių galų gale mes visgi galime užbaigti sėkmingai. Šią paslaugą tikrai rekomenduoju ir kitiems.

Patrick Andres Spedition Günther Andres e.K.

„Skolų išieškojimo biuras, tiesą sakant, net neturėjo įsisiūbuoti, nes neturėtų būti vėluojančių mokėtojų“, – mano Patrickas Andresas, diplomuotas verslo ekonomistas ir transporto bei ekspedicijos įmonės „Günther Andres e.K.“ iš Hanau vadovas. „Deja, praktikoje taip būna ne visada. Blogiausiu atveju sąskaitų apmokėjimas vėluoja. Ir būtent tuomet padeda nepriklausomo skolų išieškojimo biuro įsikišimas. Tuomet jis greičiausiai gali išspręsti nukentėjusiajam nemalonų skolų išieškojimo atvejį jo naudai. Įmonės bet kokiu atveju turėtų apsvarstyti šią galimybę, prieš apsispręsdamos sudėtingam, ilgam ir brangiai kainuojančiam keliui per teismą“, – teigia patyręs verslo ekonomistas.

Su vėluojančiais verslo partneriais Patrickas Andresas jau turi patirties. Jis yra vidutinės transporto bei ekspedicijos įmonės vadovas ir gerai išmano prekių išsiuntimą bei su juo susijusius organizavimo darbus. Kai pagalvojame, kiek prekių privalo būti transportuojamos kasdien, greitai tampa akivaizdu, kad ne visada viskas vyksta sklandžiai. Taip net rimtose įmonėse kartais sąskaitos pasimeta ir tuomet jos negali būti apmokėtos laiku. Pavyzdžiui, priežastys gali būti pavyzdžiui tokios: griežtai nebuvo laikomasi sąskaitų išrašymo proceso, sąskaitos pasimeta tarp daugybės kitų dokumentų arba įvyksta klaidingi susitarimai tarp skyrių. Be to, dar yra sukčiaujančių įmonių, kurios tyčia elgiasi nesąžiningai ir sąskaitas apmoka, tik esant spaudimui. 

Net jei tokių atvejų, palyginti su visu verslu, paprastai pasitaiko retai, nepriklausoma skolų išieškojimo įmonė blogiausiu atveju padeda išieškoti trūkstamus pinigus ne per teismą. Andresas jau yra konsultavęsis su įvairiomis institucijomis, pvz., „Creditreform“ ar kitais skolų išieškojimo biurais bei advokatais. Galų gale prieš trejus metus jis pasirinko „TIMOCOM Softund Hardware GmbH“ skolų išieškojimo paslaugas. Dešimt metų jis yra Diuseldorfo įmonės klientas. 

Trumpi keliai ir greiti atsakymai

„TIMOCOM“ įmonėje Patrickas Andresas ypač vertina greitą reakcijos laiką, skirtą skolų išieškojimo atvejams spręsti ir pateikia tokius argumentus: „Viena vertus, taip yra todėl, kad „TIMOCOM“ dėl savo krovinių ir transporto biržos yra įvykių sūkuryje ir pažįsta transporto rinką tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Be to, „TIMOCOM“, disponuodama paskirstymo platformomis, savo rankose turi stiprų svertą. Nes įmonė gali užkirsti kelią į transporto biržą vėluojantiems mokėtojams; tai yra spaudimo priemonė, kuri taip pat gerai veikia ir tarptautiniu mastu. Taip sukčiaujanti įmonė iš anksto atbaidoma nuo programinės įrangos vartojimo ir net nebando prisijungti.“

Stiprus informacijos sraute

Be to, Andresas „TIMOCOM“ įmonėje vertina gerą informacijos srautą bei nesudėtingą skolų išieškojimo procedūrą. Čia galioja aiškios taisyklės: kai tik praeina pirmosios 30 dienų po mokėjimo termino pabaigos, o skolininkas nesėkmingai įspėjamas, „TIMOCOM“ su oficialiu valdžios įstaigų leidimu perima skolų išieškojimo atvejį. Tuomet kiek įmanoma greičiau Diuseldorfo įmonės darbuotojai, mokantys kliento gimtąją kalbą, suteikia nukentėjusiems klientams informaciją, ar dar galima tikėtis pinigų. Taip klientai išvengia sprendimo priėmimo dėl nereikalingų išlaidų advokatui ir teisminiam procesui. Norėdamas imtis veiksmų nukentėjusysis privalo išsiųsti skolų išieškojimo formuliarą bei atitinkamus transporto dokumentus įmonei „TIMOCOM“. Turi būti pridedamos sąskaitos už suteiktą transporto paslaugą, pristatymo patvirtinimo bei atlikto įspėjimo kopijos. Todėl Andresas yra sužavėtas: „Beveik malonumas pildyti skolų išieškojimo formuliarą, nes yra žinoma: dabar kai kas įvyks ir nebebus raminama pažadais, kai kitos institucijos tik dar kartą diskutuoja su atsiskaityti delsiančiais klientais. Taip bereikalingai prarandamas laikas, o toks praradimas nuosavam verslui gali būti pražūtingas."

Siųstiną skolų išieškojimo formuliarą klientai gali parsisiųsti iš tinklalapio www.timocom.lt rubrikos „Saugumas“ , nuorodos „TC Cash Care“. Arba tiesiog įvesti žodį „Inkasso“ į aukštai dešinėje esantį paieškos lauką. Per išsamų skolų išieškojimo procesą tarp „TIMOCOM“ ir nuketėjusiojo vyksta glaudus apsikeitimas informacija.

Geras kainos ir paslaugos vertės santykis

Patrickas Andresas padaro labai pozityvią išvadą: „Aš manau, kad TIMOCOM skolų išieškojimo paslauga yra beveik tobula. Sėkmės procentas yra didelis, bendravimas su skolų išieškojimo skyriumi yra pavyzdinis, o kainos ir paslaugos vertės santykis tinka tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu.“ Kiekvienas TIMOCOM užsakymas yra apmokestinamas minimaliu apiforminimo mokesčiu. Jei užsakymas bus įvykdytas sėkmingai, apiforminimo mokestis yra įskaičiuojamas į sėkmės premiją, keleto pastarųjų metų pasiekti rezultatai siekė 85% visų atvejų. Sėkmės premija apskaičiuojama remiantis užmokesčio įstatymo nuostatomis RVG (Vokietijos teisės aktai nustatantys advokatų teisę į užmokestį). Daugiau informacijos rasite TIMOCOM skolų išieškojimas tarptautiniu mastu.

Apsaugos priemonės nuo nepatikimų verslo partnerių

Patrickui Andresui taip pat yra labai svarbu, kad „TIMOCOM“ padeda savo klientams jau iš anksto jų pačių sukurtu saugumo tinklu „TC Secure“. Jame yra įvairiausių patarimų saugumui užtikrinti, apie juos galima paskaityti tinklalapyje www.timocom.lt, rubrikoje „Saugumas“. Keliamas tikslas iš anksto imtis priemonių prieš vėluojančius mokėtojus. Pavyzdžiui, jei kalba eina apie transporto įmonę, tuomet pagrindinė taisyklė yra patikrinti savo užsakovą. Reikėtų patikrinti, ar fakso numeris ir el. pašto adresas, iš kurio buvo siunčiamas užsakymas, sutampa su užsakyme nurodytu adresu. Papildomai galima pasirūpinti mokumo ir verslo informacija apie įmonę tam tikrose institucijose, pvz., „Creditreform“. Taip pat, interneto puslapyje www.vmi.lt Jūs galite patikrinti įmones pagal mokesčių mokėtojo kodą. Tai yra tik kelios iš daugelio apsaugos priemonių, padedančios pažinti savo verslo partnerius. 

Kita gera apsisaugojimo forma yra tiesiogiai per karštąją liniją „TIMOCOM Assist“ patikrinti kliento duomenų informacijos tikrumą. Čia kasdien nuo pirmadienio iki penktadienio. nuo 08.00 iki 17.00 val. telefono numeriu +48 67 352 14 85 pasiekiami kliento gimtąja kalba kalbantys darbuotojai, kurie gali atlikti atitinkamo „TIMOCOM“ kliento gauto užsakymo duomenų ir „TIMOCOM“ klientų duomenų banke esančių duomenų palyginimą.

Nors paprastai Patrickas Andresas naudojasi visais patarimais savo kasdieniame darbe, vis dėlto labai retais atvejais pasitaiko sandorių su nesąžiningais klientais. Šia tema jo nuomonė tokia: „Šimtaprocentinės garantijos nėra niekur, bet dėl „TIMOCOM“ skolų išieškojimo biuro daugumą sandorių galų gale mes visgi sėkmingai galime pabaigti. Šias paslaugas aš galiu ramiai rekomenduoti kitiems.“

Į viršų