Klausimai ir atsakymai apie Messenger

TIMOCOM Messenger yra TIMOCOM Road Freight Marketplace komunikacijos kanalas, tiesiogiai integruotas į krovinių biržą. Jis užtikrina greitą, saugų ir efektyvų bendravimą tarp teikiančiųjų pasiūlymus ir potencialių paslaugų teikėjų tiesiogiai pasiūlymo kontekste. Naudodamiesi TIMOCOM Messenger, galite sutrumpinti laukimo laiką ir tuo pačiu padidinti savo verslo procesų efektyvumą. 

TIMOCOM Messenger apsaugo visus pranešimus ir duomenis pagal TIMOCOM Marketplace standartus, todėl užtikrinamas konfidencialumas ir saugumas. Galite valdyti, kas turi prieigą prie pokalbio, ir būti tikri, kad jūsų kontaktinis asmuo turi registruotą TIMOCOM paskyrą.  

Be to, TIMOCOM Messenger ne tik užtikrina geresnę apsaugą, bet ir tokį patį įsipareigojimo lygį kaip bendraujant el. paštu, todėl galite lengvai užmegzti profesinius ryšius.  

TIMOCOM Messenger yra numatytasis pageidaujamas komunikacijos kanalas įvedant krovinio ir vietos transporto priemonėje pasiūlymus. Kaip rašytinės komunikacijos parinktis ieškantiems pasiūlymo, bus rodoma tik TIMOCOM Messenger, nebent šią nuostatą išjungsite. Tai reiškia, kad jums nereikia stebėti jokių kitų komunikacijos kanalų ir galite sutelkti dėmesį į savo darbą. 

3. Item Picture - AG create offer (1)

Pasiūlymų teikėjai nurodo pageidaujamą komunikacijos kanalą, kai įveda pasiūlymą. Tada jie matys parinktį viršutiniame dešiniajame kiekvieno pasiūlymo kampe, kontakto parinkčių dalyje. Jei ten rodomas kalbos debesėlis, pasiūlymą sukūręs asmuo pageidauja susisiekti su juo per TIMOCOM Messenger. Kaip pasiūlymo ieškantis asmuo, turite galimybę pradėti pokalbį. Norėdami tai padaryti, spustelėkite „Teirautis pokalbiu“ kalbos debesėlio piktogramą krovinio arba vietos transporto priemonėje pasiūlyme. Ekrano apačioje bus atidaryta pokalbio perdanga.

4. Item Picture - Chat initiation (1)

Kai tarp jūsų gautųjų pranešimų atsiras naujas neperskaitytas pranešimas, TIMOCOM Road Freight Marketplace blyksės pokalbio mygtukas. Į būsimus atnaujinimus taip pat bus įtraukta pranešimų el. paštu parinktis, kad būtų užtikrintas dar geresnis naujų gaunamų pranešimų matomumas ir skaidrumas.  

5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

Dabartinėje TIMOCOM Messenger versijoje taip pat galite naudoti naršyklės pranešimus (garsą ir iškylančiuosius langus), kad būtumėte informuojami apie naujus pranešimus net jei tuo metu dirbate kituose naršyklės skirtukuose. Norėdami tai padaryti, turėsite įgalinti šią funkciją savo naršyklėje. 

 

Kaip įgalinti naršyklės pranešimus? 

  • 1 variantas: jei anksčiau jau esate leidę naršyklės pranešimus.  

Jokių papildomų nustatymų atlikti nereikia; jau turėtumėte gauti pranešimus šiuo būdu. 

  • 2 variantas: jei anksčiau esate atsisakę naršyklės pranešimų. 

Turėsite pakoreguoti savo nustatymus. Štai kaip tai padaryti dažniausiai naudojamose naršyklėse: 

 

„Chrome“:  

1. Atidarykite TIMOCOM Marketplace 

2. Adreso juostoje spustelėkite piktogramą „Nustatymai“ 

3. Eikite į „Svetainės nustatymai“. 

4. Dalyje „Pranešimai“ pasirinkite „Leisti“. 

 

„Edge“:  

1. Atidarykite TIMOCOM Marketplace 

2. Adreso juostoje spustelėkite spynos piktogramą. 

3. Eikite į „Svetainės nustatymai“. 

4. Dalyje „Pranešimai“ pasirinkite „Leisti“. 

 

  • 3 variantas: anksčiau niekada nesate priėmę sprendimo dėl naršyklės pranešimų. 

Jei anksčiau dar nesate leidę ar atsisakę naršyklės pranešimų TIMOCOM Marketplace, keliose TIMOCOM Messenger vietose matysite dialogo langą, kuriame bus prašoma tai padaryti. Jums tereikia patvirtinti raginimą dialogo lange ir nuo tos akimirkos gausite naršyklės pranešimus.

Jei pasiūlymai yra atšaukti, pavyzdžiui, nes jais jau pasinaudota, vis tiek galite skelbti pranešimus pokalbyje, nes neretai kyla klausimų arba reikalinga informacija po to, kai transporto užsakymas jau pateiktas. Visi pokalbiai saugomi bent 12 mėnesių. Tai leidžia jums vėliau pasiekti visą susijusią informaciją ir dokumentus. 

Taip, visi TIMOCOM nariai gali naudotis su pasiūlymais susijusiu Messenger nemokamai. 

TIMOCOM Messenger šiuo metu siūlo toliau nurodytas funkcijas. 

  • Greita prieiga prie kontaktinės informacijos. 
    Pokalbio perdangoje galite matyti įmonės pavadinimą, potencialaus verslo partnerio vardą ir profilio paveikslėlį. Taip pat rodomos kalbos, kuriomis kalba ir kurias supranta asmuo, su kuriuo kalbatės. Jei spustelėsite įmonės pavadinimą, bus atidarytas įmonės profilis ir galėsite matyti visą įmonės, su kuria komunikuojate, informaciją. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Aiškiai pateikiami krovinio arba vietos transporto priemonėje pasiūlymai. Po kontaktine informacija rasite nuorodą, kurioje aprašytas atitinkamas krovinio arba vietos transporto priemonėje pasiūlymas, atsižvelgiant į pradinį maršruto tašką ir paskirties vietą. Spustelėjus maršrutą, atidaromas atitinkamas pasiūlymas, jei jis vis dar pasiekiamas Marketplace ir nebuvo panaikintas. Tai ypač naudinga, jei vienu metu ieškote daugiau krovinio arba vietos transporto priemonėje pasiūlymų ir norite greitai peržiūrėti visą susijusią informaciją. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Bendravimas naudojantis pokalbio langu: Galite naudotis pokalbio funkcija norėdami susisiekti su pasiūlymo kontaktiniu asmeniu. Tiesiog įveskite pranešimą pateiktame teksto lauke ir patvirtinkite paspausdami „Enter“ arba spustelėdami „Siųsti“. Visi pranešimai yra chronologiškai pasiekiami pokalbio lange. 

    8. Item Picture (a) - Chat initiation (1)

  • Vertimai pagal poreikį. Potencialiai galite bendrauti su bet kuriuo Marketplace naudotoju, todėl įmanoma gauti pranešimus kalba, kurios nesuprantate. Šiuo atveju turite galimybę naudotis pranešimų vertimo funkcija. Tada jums bus rodomas originalus pranešimas ir išverstas turinys. Norėdami tai padaryti, spustelėkite tris taškus šalia pranešimo ir pasirinkite „Versti“. Vertimo kalba nustatoma pagal sistemos kalbą, apibrėžtą jūsų TIMOCOM Marketplace nustatymuose.  

  • Pokalbių eksportavimas. Galite bet kuriuo metu eksportuoti savo pokalbių istoriją. Tai suteikia jums papildomą prieigą prie savo pokalbių už TIMOCOM Marketplace ribų ir papildomą nepriklausomo archyvavimo galimybę. Tai gali būti ypač naudinga sprendžiant konfliktus įvykus nesutarimams transporto procese. Norėdami tai padaryti, spustelėkite tris taškus viršutiniame dešiniajame kampe. Tuomet turėsite galimybę atsisiųsti pokalbį. Atsižvelgiant į dydį, atsisiuntimo pradžia gali būti šiek tiek uždelsta. Pokalbis bus įrašytas kaip .html failas. Taip pat galite spustelėti dešinįjį pelės mygtuką → Spausdinti, kad įrašytumėte pokalbį kaip .pdf failą.  

  • Pranešimo funkcija: Apie naujus pranešimus jums tiesiogiai praneš blyksintis Road Freight Marketplace pokalbio mygtukas. 

    5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

  • Aktyvieji pranešimai: Dabartinėje TIMOCOM Messenger versijoje galite naudoti naršyklėspranešimus (garsą ir iškylančiuosius langus), kad būtumėte informuojami apie naujus pranešimus net jei tuo metu dirbate kituose naršyklės skirtukuose. Norėdami tai padaryti, turėsite įgalinti šią funkciją savo naršyklėje.

  • Keitimasis dokumentais (įkėlimas ir atsisiuntimas): Spustelėję apskritimu apibrėžtą simbolį „+“, galite siųsti susijusius dokumentus savo potencialiam verslo partneriui. Jums tereikia pasirinkti ir įkelti dokumentus. Galite bendrinti tik iki 5 MB dydžio ir šių tipų dokumentus:

    .pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp 

    8. Item Picture (b) - Upload documents (1)

  • Pranešimų apžvalga. matykite visus savo pokalbius vienoje vietoje.  Apatiniame kairiajame kampe, šalia puslapio naršymo, yra parinktis rodyti aiškią visų jūsų pranešimų apžvalgą. Tiesiog spustelėkite baltą apskritimą su mėlynu kalbos debesėliu. Atsidariusiame rodinyje bus visi pokalbiai, įskaitant visą susijusią informaciją, reikalingą aiškiai jiems nurodyti. Be informacijos, kurią taip pat turite pokalbyje, čia matysite paskutinį išsiųstą pranešimą. Pranešimai yra surikiuoti pagal datą. Todėl naujausias pranešimas visada bus rodomas pirmas. 

    8. Item Picture (c) - Messenger chat (1)

  • Pokalbių paieška. Pranešimų apžvalgoje galite ieškoti pokalbių. Norėdami tai padaryti, įveskite ieškomą informaciją virš pokalbių esančiame ieškos lauke. Galite ieškoti šios informacijos:  

    – Pakrovimo taško šalies kodo 

    – Iškrovimo taško šalies kodo 

    – Pakrovimo vietos 

    – Iškrovimo vietos 

    Rodoma 30 naujausių atitikmenų. 

  • Rašymo indikacija: Galite matyti, ar asmuo, su kuriuo kalbate, šiuo metu rašo pranešimą. 

    8. Item Picture (d) - messenger typing indicator (1)

  • Perskaitymo žyma: Jums bus pranešta, kai jūsų pranešimas bus pristatytas ir gavėjas bus jį perskaitęs (dar neperskaitęs). 

    – Pristatytas: mėlynas taškas 

    – Perskaitytas: profilio paveikslėlis 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Emoji: Suasmeninkite savo pranešimus naudodami emoji. Norėdami tai padaryti, spustelėkite pranešimo lauko dešinėje esančią šypsenėlę.

    8. Item Picture (f) - messenger emoji (1)

  • Pokalbio uždarymas. Kai pokalbis atidarytas, viršutiniame dešiniajame kampe yra parinktis jį uždaryti. Bus uždarytas visas pokalbis, todėl, norėdami bendrauti, pirmiausia turėsite iš naujo atidaryti pokalbį. 

Tačiau tai tik pradžia. Nuolat kuriame naujas funkcijas.  

Per ateinančius mėnesius planuojame atlikti toliau nurodytus nuoseklius patobulinimus.  

  • Pranešimai el. paštu: siekiant pagreitinti atsakymus, jums bus pranešta el. paštu, jei praleisite pokalbio pranešimą.  

  • Naikinimo funkcija. Panaikinkite nereikalingus pokalbius, kad apžvalga būtų geresnė. 

Tai tik nedidelė dalis to, kas laukia. Informuosime jus apie tolesnius mūsų veiksmus. 

Taip, TIMOCOM Messenger yra visiškai integruotas į Road Freight Marketplace versiją mobiliesiems įrenginiams, todėl galite jį naudoti bet kuriame įrenginyje. 

10. Item Picture - Messenger mobile 1 (1)

Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi. Kviečiame pasinaudoti mūsų atsiliepimų apklausa. Laukiame jūsų pasiūlymų, kurie padės mums tobulinti Messenger ir geriau pritaikyti jį jūsų poreikiams. 

Toliau pateikiamas nuoseklus TIMOCOM Messenger naudojimo vadovas. 

12. Item Picture - feedback 1

Toliau pateikiamas nuoseklus Messenger naudojimo vadovas.

Reikia pagalbos? Turite klausimų? Mūsų palaikymo komanda mielai jums padės. 

Į viršų