04.04.2022

Procesų integravimas siekiant didinti efektyvumą ir išvengti klaidų

TIMOCOM Hegelmann Abona success story

Hegelmann Express GmbH optimizuoja savo procesus pasitelkusi skaitmeninius sprendimus. API sutrumpina procesus ir padeda sutaupyti laiko, kad darbuotojai galėtų dirbti dar efektyviau.

Hegelmann Express GmbH, kaip tarptautinė transporto paslaugų teikėja, privalo užtikrinti, kad svarbūs kroviniai kiekvieną kartą būtų pristatyti laiku. Vežant krovinius labai svarbu, kad viskas vyktų sklandžiai ir krovinys nesunkiai pasiektų paskirties vietą. Todėl Hegelmann nagrinėja ir optimizuoja visus tiekimo grandinės procesus, siekiant užtikrinti sklandžią eigą bei veiksmingiau aptarnauti klientus. Laikas – pinigai, o klaidos, kurių galima išvengti, lemia nereikalingas išlaidas. Tad nenuostabu, kad transporto bendrovė nuolat ieško būdų bei priemonių, kaip racionalizuoti ir optimizuoti savo procesus.

Tačiau šeimai priklausančios bendrovės susiduria su iššūkiu: kaip integruoti įvairius skaitmeninius sprendimus į esamą procesų architektūrą? Siekiant išspręsti šią problemą, Hegelmann pradėjo glaudžiau bendradarbiauti su FreightTech įmone TIMOCOM ir įmonės išteklių planavimo sistemos teikėju ABONA.

„Vis labiau pasikliaujame skaitmeniniais sprendimais, todėl nusprendėme naudotis TIMOCOM ir ABONA API“ – sako Andreas Schmidt, Hegelmann Express GmbH generalinis direktorius ir Hegelmann Group vyriausiasis strategijos direktorius.

Įprasti procesai derinami su naujais 

Transporto paslaugų teikėjas jau ne vienerius metus naudoja ABONA įmonės išteklių planavimo sistemą kartu su TIMOCOM krovinių birža – universalų logistikos procesų valdymo sprendimą. Hegelmann reguliariai naudojasi krovinių birža krovinių paieškai bei konkursams. Radę tinkamą krovinių gabenimo ar paslaugų teikėją, jie perkelia užsakymą į ABONA įmonės išteklių planavimo sistemą. Duomenų perkėlimas iš vienos sistemos į kitą yra neefektyvus, nes užima daug laiko ir gali atsirasti klaidų. Tačiau dabar dėl API, kuri jungia kelias programas, šios problemos liko praeityje – sistemos visus reikiamus duomenis perduoda automatiškai.

„Vis labiau pasikliaujame skaitmeniniais sprendimais, todėl nusprendėme naudotis TIMOCOM ir ABONA API“ – sako Andreas Schmidt, Hegelmann Express GmbH generalinis direktorius ir Hegelmann Group vyriausiasis strategijos direktorius. 

 

Kuo yra naudingi skaitmeniniai sprendimai

Darbuotojai nuo šiol gali dirbti efektyviau naudojant pažįstamą įmonės išteklių planavimo sistemą ir automatiškai teikti bei ieškoti transporto priemonių bei krovinių pasiūlymų. Transporto priemonių ir krovinių pasiūlymai iš įmonės išteklių planavimo sistemos automatiškai perkeliami į Smart Logistics System, kurioje jie skelbiami. Be to, transporto priemonių ir krovinių pasiūlymai iš krovinių biržos perkeliami į įmonės išteklių planavimo sistemą. Duomenų nebereikia įvesti du kartus, todėl sumažėja duomenų įvedimo rankiniu būdu atvejų – išvengiama klaidų ir kartu optimizuojami procesai.

„Nuo šiol darbuotojai gali ieškoti krovinių ir reikalingos vietos kroviniui mūsų įmonės išteklių planavimo sistemoje“ – sako Schmidt. Tai reiškia, kad beveik visus procesus, kurie anksčiau buvo atliekami naudojantis TIMOCOM sąsaja, dabar galima atlikti naudojantis įmonės išteklių planavimo sistema. 

 

 API diegimas

Hegelmann darbuotojai prieš įdiegdami sąsają jau naudojosi abiem sistemomis, todėl jiems buvo lengva prisitaikyti prie naujų funkcijų. Buvo suprogramuota funkcinė sąsaja, kuri buvo įtraukta į ABONA įmonės išteklių planavimo sistemą. „Svarbiausia tai,kad galėjome perimti visas TIMOCOM pagrindines sistemos sąsajos funkcijas. Tad nereikėjo mokyti darbuotojų naudotis nauja sistema“ – skuba pabrėžti Schmidt. Po pradinių bandymų ir sėkmingo paleidimo, API buvo įdiegta visiems įmonės sistemų naudotojams. Į išsamius klausimus, kylančius kasdien naudojantis TIMOCOM sąsaja, atsakoma reguliariai rengiamuose susitikimuose ir teikiant informaciją, esančią naudotojo vadove. „Labai džiaugiamės, kad pavyko rasti patikimų ir profesionalių partnerių, pasirengusių įgyvendinti konkrečius mūsų prašymus“ – sako vyriausiasis strategijos direktorius. Kai kurie iš šių prašymų apima galimybę rūšiuoti įrašus pagal pašto kodus arba šalių kodus didėjančia ir mažėjančia tvarka, taip pat galimybę kiekvienam sąsajos naudotojui matyti jau apdorotus pasiūlymus. 

 

Procesų spartinimas didina efektyvumą

Įdiegus API, jungiančią TIMOCOM Smart Logistics System ir ABONA įmonės išteklių planavimo sistemą, Hegelmann sukūrė centralizuotą sistemą, kuri gerokai paspartina darbo procesus. Pritaikyta naudotojo sąsaja padeda išvengti transkripcijos klaidų ir perteklinių įrašų, taip pat didina skaidrumą komunikuojant su klientais. Trumpai tariant, Hegelmann procesai dabar yra gerokai efektyvesni. Kaip visi žinome, laikas – pinigai. 

Norite sužinoti daugiau? Parašykite mums šiandien Tiesiog pasirinkite tinkamą laiką ir rezervuokite susitikimą, norėdami sužinoti daugiau apie API

 

Apie Hegelmann Express GmbH

Šeimai priklausanti Hegelmann Express GmbH – tarptautinio transporto paslaugos teikėja, kuri yra įsikūrusi Bruchzalyje, Badeno-Viurtembergo žemėje. Bendrovė specializuojasi automobilių, sunkiasvorių krovinių ir maisto pramonės įmonėms skirtų skubių krovinių gabenimu, taip pat siūlo standartinius, nestandartinius ir skubius pervežimus visiems klientams.

 

Apie ABONA Deutschland GmbH

Vokietijos įmonė ABONA Deutschland GmbH jau 25 metus rinkoje siūlo savo nuosavą programinę įrangą – universalią įmonės išteklių planavimo sistemą logistikos įmonėms. Sistema jau turi daugiau kaip 2700 naudotojų visame pasaulyje.

ABONA įmonės išteklių planavimo sistema padeda klientams skaitmeniniu būdu efektyviai valdyti visus svarbius įmonės procesus bei yra puikiai pritaikyta logistikos įmonių poreikiams.

ABONA universali įmonės išteklių planavimo sistema turi akivaizdžių privalumų:
Nebėra jokio poreikio persijungti tarp skirtingų programų. Nebereikia itin ilgų Excel sąrašų, prie kurių prieigą turi ne visi, bei kurių informacija dažnai būna nebeaktuali.

ABONA įmonės išteklių planavimo sistema sujungia visų padalinių valdymą į vieną sistemą. Visi procesai – medžiagų įsigijimas, pirkimas, rinkodara, pardavimai, sandėliavimas, aptarnavimas ir techninė pagalba, apskaita ir finansai – yra tarpusavyje susiję, tai pat informacija visiems darbuotojams prieinama realiuoju laiku.

ABONA taip pat turi biurus Lenkijoje ir Ukrainoje, o netrukus plėsis į daugiau šalių.

 

Jums taip pat gali būti įdomu:

Kaip sąsajos pašalina komunikacijos kliūtis

 

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų