25.07.2019

Kaip transporto verslas gali pasirengti galimiems prekybos apribojimams

Cargo Overseas muškietininkai užkariauja Europą tarsi audra

(1)

Dabartinis Europos krovinių vežimo kelių transportu vadovas Anthony Valentine dirba transporto pramonėje jau beveik 30 metų. Prieš ketverius metus kartu su senais kolegomis jis padėjo sukurti ir plėsti „Cargo Overseas“, kurie jau vykdė pasaulinį krovinių pervežimą oru ir jūra, Europos krovinių vežimo kelių transportu skyrių. Jo stiprios komandos dėka, paskirtasis kapitonas nustatinėja naują kursą ir pradeda kelti bangas audringoje „Brexit“ jūroje. 

Pasienio kontrolė, taip pat skirtingos normos ir prekybos apribojimai, kuriuos „Brexit“ gali įvesti, turės poveikį ir pasekmes transporto ir logistikos pramonei, kuri jau dabar patiria sunkius laikus.

Darbuotojai yra strateginis faktorius krizės metu

Anthony yra tikras: „Komanda yra svarbiausia.“ Transporto specialistas nemano, kad jis yra „bosas“; jis yra lyderis, kuriam reikalingastabili ir kvalifikuota komanda sėkmei pasiekti. „Ant“ iš tiesų tiki, kad turi būti „vienas už visus ir visi už vieną“. „Be savo muškietininkų negalėtume pasiūlyti klientams kokybiškų paslaugų, kurių jie nusipelno. Kaip vadovas turiu įsitikinti, kad mano komanda yra laiminga ir tai prilygsta jų motyvacijai bei, svarbiausia, jie turi teisę dirbti su siuntomis, teikdami kokybiškas paslaugas visiems mūsų klientams įmonės vardu.“ Nepaisant neapibrėžtumo dėl „Brexit“, „Cargo Overseas“ kelių transporto skyrius žymiai išaugo bėgant metams. Nors įmonė neturi savo sunkvežimių, ji dirba su Europos partnerių tinklu. „Nėra prasmės kišti galvas į smėlį. Mes nenorime taip dirbti. Vietoj to, mes investuojame į naujus darbuotojus ir plečiame savo tinklus“, - aiškina vadovas, žvelgdamas į priekį.


Kvalifikuoti muitinės ekspertai prieš sudėtingas muitinės taisykles

Pasienio kontrolė, taip pat skirtingos normos ir prekybos apribojimai, kuriuos „Brexit“ gali įvesti, turės poveikį ir pasekmes transporto ir logistikos pramonei, kuri jau dabar patiria sunkius laikus. Tačiau vietoj to, kad „Cargo Overseas“ baugintų sudėtingi reglamentai, jie yra pasirengę susidoroti su šiuo iššūkiu. Pvz., nuo kovo mėn. įmonė išplėtė savo muitinės skyrių, kuris padeda klientams ir partneriams su transporto procesais, vykstančiais tarp ES ir JK. Kvalifikuoti ekspertai teikia informaciją ir užtikrina saugumą, naudodamiesi savo žiniomis ir kompetencija visą darbo dieną. Vairuotojų trūkumas Europoje taip pat nebuvo iššūkis „Cargo Overseas“ plėtrai: „Žinoma, per pastaruosius penkerius metus pastebėjome profesionalių vairuotojų skaičiaus visoje Europoje sumažėjimą. Todėl naudojame logistikos tinklo sistemą, pvz., TIMOCOM: sistemą naudojame, kad greitai ir patikimai pasitelktume Europos partnerius arba įkeltume savo krovinių pasiūlymus skaitmeniniu būdu, kad jie galėtų mus rasti.“ Anthony Valentine naudojasi TIMOCOM nuo 2006 m. ir pristatė „Smart Logistics System“ „Cargo Overseas“ beo kolegų ir partnerių tinklui. Svarbu panaudoti pajėgumus, tačiau yra dar vienas veiksnys, kurį Anthony „Ant“ Valentine tikrai vertina naudojantis TIMOCOM: „Daugybė transporto įmonių reikalauja didesnių kainų dėl vairuotojų trūkumo ir padidėjusios paklausos. TIMOCOM suteikia mums geresnes galimybes Europos rinkoje.“

 

O ką „Ant“ planavo ateičiai? „Jei vyks „Brexit“, visi mūsų klientai bus tiesiogiai atstovaujami, o mes ir toliau siūlysime visiems savo klientams profesionalią Europos kelių krovinių specialistų komandą, teikiančią valdymo, pozicionavimo ir logistikos strategiją visai Europos logistikai. „Cargo Overseas“ tobulina vidaus sistemą, leidžiančią geriau optimizuoti konsoliduotą, dalinę ir pilną apkrovas bei skubius krovinius. Galiausiai, bendradarbiaudami su apie ateitį mąstančiu partneriu, mes pradėjome verslą Turkijoje ir ieškome galimybių plėtoti šią paslaugą per ateinančius 6 mėnesius.“

Aiškūs tikslai, kurie garantuoja mūsų vizijos siekimą, o kapitoną, jo komandą ir „Cargo Overseas“ įgalina sėkmingai veikti jau 20 metų.

 

 

Daugiau informacijos apie TIMOCOM galima rasti www.timocom.com

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų