Privalumai iš pirmo žvilgsnio

Greita
  • Paprastas ir greitas užsakymas internetu
  • Greitas ir diplomatiškas mokėjimų išieškojimo sprendimas
Saugu
  • Profesionali pagalba atgaunant pinigus už neapmokėtas sąskaitas
  • Paslaugas visoje Europoje teikiame 27 kalbomis
Patikima
  • Oficialių institucijos patvirtinimas nuo 2003 m.
  • Daugiau nei 82% atveju išsprendžiami sėkmingai

Mūsų skolų išieškojimo paslauga tarptautiniu mastu yra jūsų veiksmingas gautinų sumų valdymo partneris. Šią tarpininkavimo paslaugą visoje Europoje teikiame 27 kalbomis. Jei jūsų verslo partneris vėluoja su mokėjimais, galite pasitikėti kompetentinga, patikima ir padėti pasirengusia skolų išieškojimo komanda. Galite būti ramūs, kad problemos bus išspręstos greitai, rentabiliai ir be kreipimosi į teismą, kad mokėjimo vėlavimas nepavirstų į ginčą. Sąžiningumas ir supratingumas užtikrina, kad verslo santykiai išliks geri net ir po apmokėtos skolos.

Už šį užsakymą bus imamas 25 € administravimo mokestis. Jei skolų išieškojimo paslauga yra sėkminga, TIMOCOM ima mokestį už paslaugą. Apdorojimo mokestis įtraukiamas į šį mokestį. Šis mokestis apskaičiuojamas pagal teisės aktų nuostatas, išvardytas Rechtsanwaltsvergütungsgesetz (RVG – Vokietijos įstatymas dėl advokatų atlyginimo). Paskaičiuokite mokesčius per kelis žingsnius!

Detalios instrukcijos:

1. Susipažinkite su TIMOCOM skolų išieškojimo tarptautiniu mastu paslaugas bendrosiomis naudojimo taisyklėmis, kurias galite rasti čia: https://www.timocom.lt/bs.

2. Surinkite reikiamus dokumentus:

  • sąskaitą-faktūrą, už kurią norite susigrąžinti gautiną sumą;
  • transporto užsakymą;
  • pervežimo dokumentus, patvirtinančius paslaugos atlikimą;
  • paskutinį klientui išsiųstą skatinimą apmokėti (rekomenduojama);
  • pagal galimybes, TIMOCOM pasiūlymo kopiją.

3. Įsitikinkite, kad praėjo mažiausiai 30 dienų nuo apmokėjimui skirto termino dienos. Tik po šio laikotarpio bus galima pradėti jūsų bylą.

4. Užpildykite paraiškos formą internetu.

5. Nepamirškite teisingai įvesti savo (įskaitant TIMOCOM ID) įmonės ir skolininko duomenis, taip pat, nurodyti sąskaitos faktūros numerį ir datą, ir ieškinio sumą.

6. Prie vienos paraiškos galite pridėti bet kokį to paties skolininko sąskaitų-faktūrų skaičių, nepamiršdami prie kiekvieno pridėti dokumentų rinkinį. Tačiau tuo atveju, jei sąskaitų-faktūrų skaičius yra didelis, prieš pateikiant užsakymą, rekomenduojame kreiptis į skolų išieškojimo tarptautiniu mastu skyrių.

7. Nusiųskite paraiškos formą nuotoliniu būdu. Kilus klausimams, prašome susisiekti su skolų išieškojimo skyriumi el. paštuinkasso.lt@timocom.com arba telefonu +48 71 737 25 78.


Skolų išieškojimo DUK

Taip, skolų išieškojimo paslauga gali naudotis tik TIMOCOM klientai. Jei dar nesate mūsų klientas, užsiregistruokite čia >>

Ne. Mūsų komanda mielai padės atgauti skolą už paslaugas, kurios nebuvo užsakytos per Marketplace. Atsiųskite mums skolų išieškojimo atvejį šiandien >>

2021 metais mes sėkmingai radome sprendimą 82% atvejų.

Taikome 25 EUR apdorojimo mokestį. Jei sėkmingai tarpininkaujame ir skola grąžinama, taikome papildomą mokestį, kuris priklauso nuo atgautos sumos dydžio. Šis mokestis yra paremtas Vokietijos įstatymu, kuris taikomas tokiems mokesčiams, ir gali būti apskaičiuotas naudojant mūsų nemokamą skaičiuoklę prieš užsakant paslaugą. Apskaičiuoti mokestį, kuris bus taikomas, jei sėkmingai bus įvykdytas skolų išieškojimas, galite čia.

Šiai paslaugai galioja įstatymas dėl žalos, susijusios su vėluojančiu mokėjimu, kaip nurodyta ES direktyvoje 2011/7/ES. Šis įstatymas skirtas užtikrinti, kad neapmokėtos sąskaitos yra greitai apmokamos. Nuo šios direktyvos įsigaliojimo ES buvo įteisintos naujos teisės ir įsipareigojimai, susiję su vėluojančiais mokėjimais. Skolininkams ir kreditoriams galioja šios nuostatos:

sąskaitos faktūros automatiškai tampa pradelstomis po 30 dienų nuo mokėjimo termino pabaigos. Be to, ilgesni nei 60 dienų nuo sąskaitos gavimo apmokėjimo terminai leidžiami tik išskirtinėmis aplinkybėmis. Jei, atsižvelgiant į terminus, mokėjimas vėluoja, kreditorius gali reikalauti, kad skolininkas padengtų išlaidas, susijusias su skolos išieškojimu bei delspinigius dėl vėluojančio mokėjimo.
Skolų išieškojimo metu patirtos išlaidos gali apimti pareikalavimo apmokėti išlaidas, kurios kilo dėl vėluojančio mokėjimo, bei skolos išieškojimo paslaugų išlaidas, mokesčius teisininkui ar išlaidas išieškojimo dokumentams. Kreditoriams tai reiškia, kad jie gali reikalauti skolininko padengti skolų išieškojimo paslaugos išlaidas, įskaitant ir mokestį, kuris mokamas sėkmingai atgavus skolą. Trumpai tariant, kreditorius gali reikalauti skolininko sumokėti visas paslaugų išlaidas, tiek bazinį mokestį, tiek ir sėkmės mokestį, jei mokėjimas yra vėluojantis ir skolininkas yra atsakingas už vėlavimą.

Svarbu pažymėti, kad šios taisyklės taikomis tik sąskaitoms, kurios

  • pateikiamos vykdant sutartį, o ne, pavyzdžiui, sąskaitoms išrašomoms už žalą arba dvigibus mokėjimus
  • tikrai vėluoja
  • yra siunčiamos skolininkui, esančiam ES

Primygtinio reikalavimo sumokėti arba panašūs dokumentai, kuriuos kreditoriai siunčia mokėjimams vėluojant, nėra būtini, tačiau yra rekomenduojami pačioje pradžioje, tikintis, kad skolos išieškojimo paslaugos neprireiks.

Mūsų skolų išieškojimo komanda aktyviai veikia visoje Europoje ir teikia paslaugas šiomis kalbomis:

  • Bulgarų k. (BG)
  • Danų k. (DA)
  • Vokiečių k. (DE)
  • Anglų k. (EN)
  • Suomių k. (FI)
  • Prancūzų k. (FR)
  • Graikų k. (EL)
  • Italų k. (IT)
  • Kroatų k. (HR)
  • Latvių k. (LV)
  • Lietuvių k. (LT)
  • Makedonų k. (MK)
  • Olandų k. (NL)
  • Norvegų k. (NO)
  • Lenkų k. (PL)
  • Portugalų k. (PT)
  • Rumunų k. (RO)
  • Rusų k. (RU)
  • Švedų k. (SV)
  • Serbų k. (SR)
  • Slovakų k. (SK)
  • Slovėnų k. (SL)
  • Ispanų k. (ES)
  • Čekų k. (CS)
  • Turkų k. (TR)
  • Ukrainiečių k. (UA)
  • Vengrų k. (HU)

Taip, mūsų skolų išieškojimo paslauga teikiama tarptautiniu mastu ir ypač aktyviai veikia Europoje, jūsų gimtąja kalba. Tarptautinis skolų išieškojimas nėra problema.

Jei skolininkas paskelbė bankrotą, jo turtą paprastai perima valdyti teisėtas valstybinis arba išorinis bankroto administratorius. Tada bankroto administratorius tvarko ieškinius ir valdo likusį turtą. Taip užtikrinama, kad pinigus atgauna ne viena glaudžius ryšius su skolininku turinti šalis; tokiu atveju su visais kreditoriais elgiamasi vienodai.

Kiekvienoje šalyje galioja skirtingos kreditoriaus ieškinio pateikimo procedūros. Rekomenduojame kaip galima greičiau pateikti ieškinį bankroto administratoriui, kad būtumėte įrašytas į kreditorių eilę ir būtų užtikrinta, kad tolesnė suma nebus sumažinama atstovavimo mokesčiais.

Mūsų tikslas yra padėti kreditoriams, kurie siekia atgauti teisėtus mokėjimus iš savo skolininkų. Jei skolininkas susiduria su finansiniais sunkumais, šalys gali sutarti dėl apmokėjimo dalimis, kad kreditorius po truputį atgautų pinigus net kai skolininkas turi problemų. Tuo pačiu metu TIMOCOM užtikrina, kad Marketplace naudotojai yra apsaugoti nuo tolesnių vėluojančių ar neapmokėtų sąskaitų.

Jei vartotojas atsisako mokėti ir negali pateikti pagrįsto pasiteisinimo, jis pažeidžia TIMOCOM veiklos kokybės kriterijus. Todėl toks vartotojas nebebus pageidaujamas ir įtrauktas į patvirtintų klientų tinklą.
 

Skolų išieškojimo tarptautiniu mastu paslauga

Į viršų