04.09.2014

Įvaizdžio gerinimo projektai – TimoCom kasdienybė

(1)

Šiuolaikinio verslo atstovai jau neįsivaizduoja savo veiklos be nuolatinio investavimo į įvaizdžio gerinimo projektus. Ne išimtis ir logistikos rinkos dalyviai, kurie stengiasi rasti naujų savo veiklos reprezentacijos būdų. Poreikis realizuoti išskirtines idėjas itin sustiprėjo tada, kai socialiniai tinklai užvaldė kone visas viešojo ir privataus gyvenimo sritis.

Tarptautinė transporto ir krovinių birža „TC Truck&Cargo®“ Lietuvos transporto rinkai YouTube kanale ir socialiniame tinkle Facebook paviešino išskirtinius interviu su logistikos rinkos dalyviais, kurie yra akyvūs TimoCom naudotojai.
Pirmoji bendrovė, nusprendusi palaikyti šią interaktyvią idėją, – UAB „Hellman Worldwide Logistics Lietuva“. Pokalbį su įmonės vadovu galima įvertinti čia – https://www.youtube.com/watch?v=eDeoxt96TnA


Kitas šio projekto dalyvis – bendrovė „Transporto Marisa“. Ši įmonė tarptautinėje rinkoje veikia jau daugiau kaip dvidešimt metų. Jos vadovas Vilmantas Jakucevičius sako, jog pagrindiniai TimoCom privalumai, dėl kurių iš esmės įmonė ir sutiko dalyvauti projekte, yra aukšti patekimo į sistemą standartai, vakarietiška kultūra, neleidžianti manipuliuoti nesąžiningiems rinkos dalyviams.


Projektą galima įvertinti čia:
https://www.youtube.com/watch?v=TnhGm4MSsa8


TimoCom Rinkodaros skyriaus Baltijos šalims vadovas Denisas Pašala tikina, kad tokių projektų numatoma rengti dar daugiau, mat pastebimas palankus logistikos bendrovių požiūris į tokio pobūdžio veiklas. „Kviečiame įmones registruotis mūsų projekte ir mes suteiksime areną pristatyti savo įmonę“, – kviečia D. Pašala.

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų