6 faktai apie naująjį Prancūzijos minimalaus darbo užmokesčio įstatymą
TimoCom klientai turėtų būti atsargūs laikydamiesi Prancūzijos minimalaus darbo užmokesčio įstatymo
Prancūzija įvedė naujas taisykles užsienio sunkvežimių vairuotojams, susijusias su minimaliu darbo užmokesčiu Prancūzijos žemėje.
TimoCom surinko jums šešis svarbiausius faktus apie naujus minimalaus darbo užmokesčio įstatymą:
1. Suma
Kabotažo ir krovinių pristatymo kertant sieną atvejais, kai pradžios taškas arba kelionės tikslas yra Prancūzijoje, šiuo metu nustatytas Prancūzijos minimalus darbo užmokestis (SMIC) sunkvežimių vairuotojams yra nuo 9,73 eurų iki 10 eurų bruto per valandą. Suma kinta pagal transporto priemonės svorį ir vairuotojo kvalifikaciją, o atitinkamas sumas galima peržiūrėti naudojantis šia nuoroda:
2. Išimtis
Šios taisyklės netaikomos vien tik tranzitinėms kelionėms. Jei Prancūzija yra tik tranzito šalis, kurios viduje prekės nėra pakraunamos arba iškraunamos, ji neatitinka išsiuntimo įstatymų kriterijų ir čia nėra minimalaus darbo užmokesčio reikalavimo.
3. Sertifikatas
Įstatymas taip pat reikalauja, kad vairuotojas turėtų iš savo darbdavio gautą komandiruotės pažymėjimą, taip pat savo darbo sutarties kopiją (vertimas nereikalingas).
Komandiruotės pažymėjimo formą galima atsisiųsti anglų ir prancūzų kalbomis naudojantis šia nuoroda:
http://www.developpement-durable.gouv.fr/IMG/pdf/cerfa_15553-01.pdf
4. Atstovavimas
Darbdavys taip pat privalo paskirti atstovą Prancūzijoje kaip kontaktinį partnerį. Keletas šaltinių (pvz., DSLV, Verkehrsrundschau - Vokietijos transporto apžvalga) rekomenduoja GU-RETRUCK, Europos paslaugų teikėją transporto bendrovėms, turintį biurus visoje Europoje (www.guretruck.com).
5. Baudos
Ir ne tik darbdaviai susidurs su minimaliomis 1 500 eurų baudomis, jei nesilaikys įstatymais nustatytų minimalaus darbo užmokesčio reikalavimų. Klientai taip pat bus priversti mokėti baudas, jei nesilaikys minimalaus darbo užmokesčio įstatymo.
6. Konkurso tikslas
Kelių šalių transporto asociacijos ir sąjungos vykdo prieš įstatymą nukreiptus protestus. Dar daugiau: 11 ES valstybių narių transporto ministrai jau paskelbė bendrą pareiškimą, protestuodami prieš tai, kad šis įstatymas taip pat taikomas vairuotojams iš jų šalių. Briuselis supažindino su pažeidimo procedūra ir paprašė Prancūzijos pateikti nuomonę dėl įstatymo, kaip jie tai kažkada darė Vokietijoje. Komisijos teigimu, minimalaus darbo užmokesčio teisė labai suvaržo laisvą prekių judėjimą.