„Buhr Group“ pasirinko TimoCom sąsają
Kaip „Buhr Group“ padidino savo tempą, naudodami TimoCom TC Connect sąsają?
Transporto ir logistikos pramonei kaip niekada svarbu supaprastinti darbo procesus ir padidinti jų efektyvumą. Duomenų srautai turi didėti, šiandien Jums parodysime kaip tai galima pasiekti!
Užsakovas
„Buhr Group“ – tai šeimos verslas, veikiantis nuo 1989 m.
Šiandien įmonė turi 130 darbuotojų, 65 vilkikus su puspriekabėmis bei specialią įrangą, skirtą vežti kroviniams iš Bergeno Žemutinėje Saksonijoje į skirtingas pasaulio šalis.
„Mūsų įmonė iš pradžių daugiausia dėmesio skyrė žemės ūkio atliekoms transportuoti. Laikui bėgant, mes toliau specializavomės ir dabar gabename popierių, medieną, gėrimus, statybines medžiagas bei naftą“, - sako generalinis direktorius Walter-Christoph Buhr.
Iššūkis
Šiandien logistikos srityje reikia nedelsiant priimti greitus sprendimus, kad būtų užtikrintos optimalios pervežimo sąlygos. Būtent todėl „Buhr Group“ nusprendė sutelkti dėmesį į greitą ir paprastą ryšį su savo transporto partneriais.
Su kokiomis problemomis susiduria „Buhr Group“?
„Transporto pasiūlymų pateikimas ir stebėjimas duomenų bazėje užimdavo labai daug laiko. Galiausiai mes turėjome įvesti į sistemą kiekvieną pasiūlymą po du kartus. Pirmiausia į mūsų vidaus transporto valdymo sistemą (TMS) „Gehr Dispo SP“, o tada vėl į TimoCom. Tai labai erzindavo ir užimdavo daug laiko“, - sakoWalter-Christoph Buhr.
Procesas reikalavo optimizavimo ir jį reikėjo pagreitinti. Įmonė nusprendė pasinaudoti didžiausio Europos transporto platformos teikėjo TimoCom siūloma TC Connect sąsaja. Įmonės vidaus transporto valdymo sistemos (TMS) kūrėjui Gehr Datentechnik buvo paskirta užduotis sutvarkyti sąsajas. Buvo planuojama sutaupyti laiko ir pinigų naudojant TC Connect. Kitas tikslas - optimizuoti grįžtamuosius krovinius, kad nebūtų važiuojama tuščiomis, nes tai padidina išlaidas.
Su kokiomis IT kliūtimis susidūrė Gehr Datentechnik?
Didžiausias iššūkis buvo pasiekti balansą tarp funkcionalumo ir efektyvaus naudojimosi sistema. Kitaip tariant, kompleksinės sistemos veikė gerai, tačiau tik tuo atveju, jei jos buvo lengvai valdomos. Net ir labiausiai visapusiška sistema pasaulyje yra nenaudinga, jei jos negalima efektyviai naudoti. Žinoma, sąsaja turėjo būti kuo paprastesnė ir automatizuota. Todėl Gehr Datentechnik sukūrė sąrankos asistentą, kuris siunčia įdiegimo instrukcijas el. paštu TimoCom klientui.
Sprendimas
Kokius privalumus pastebėjo dispečeriai? Kas pasikeitė?
„Dabar mūsų krovinius priskiriantiems darbuotojams reikia tik pažymėti langelį. Tada duomenys lengvai perduodami į TimoCom duomenų bazę. Daugiau jokių pasikartojančių įrašų ar laiko švaistymo“, - naujos sąsajos funkciją apibūdina Walter-Christoph Buhr.
Be to, užbaigtos užduotys pašalinamos, todėl jos nebelėtina darbų. Pavyzdžiui, krovinį priskyrus tinkamam transporto partneriui, pervežimo pasiūlymas automatiškai ištrinamas. Tai leidžia sutaupyti laiko ir padeda susikoncentruoti į kitus proceso etapus. Kitas privalumas: lengviau pasirūpinti papildomomis kliento užklausomis naudojant šią naują laiką taupančią priemonę.
TimoCom sąsaja TC Connect leidžia automatiškai perkelti įrašytus užsakymus (pvz., partiją).
„Dėl nepriekaištingo bendradarbiavimo su mūsų programinės įrangos kūrėjais Gehr Datentechnik ir TimoCom sąsajos sukūrimas ir įgyvendinimas buvo ypač lengvas“, - džiaugsmingai dalijasi Walter-Christoph Buhr.
Privalumai
Naudojant TC Connect, darbas gerokai pagreitėja. „Kiekvieną savaitę sutaupome apie 4 valandas“, - teigia Walter-Christoph Buhr.
TMS sistemos teikėjas Gehr Datentechnik taip pat gauna naudos iš suskaitmeninto proceso. Dabar įmonė turi konkurencinį pranašumą, jei lygintume su TMS sistemomis, be tiesioginio ryšio su TimoCom.
TC Connect siūlo ir svarbiausią grįžtančių krovinių optimizavimo funkciją. „Buhr Group“ sugebėjo sukurti transporto partnerių grupę, kuri atvedė daug naujų klientų. Dėl to žymiai padidėjo pelnas.
Puikus pavyzdys visai transporto pramonei
„Buhr Group“ pavyzdys pateikia aiškius TimoCom pasiūlytų sąsajos jungčių (dar vadinamų „Taikomojo programavimo sąsajų“, angl. API) privalumus. „Tai padidina kasdienio darbo efektyvumą ir spartą. Ir tai yra vienas svarbiausių transporto ir logistikos sektoriaus skaitmeninimo proceso aspektų“, - sakė TimoCom sprendimų vadovas Lars Küpper.
Kitos įmonės gali įsivaizduoti, kad tai, kas leido „Buhr Group“ sutaupyti laiko ir paspartinti procesus, taip pat galėtų veikti ir optimizuojant jų darbo srautus. „Visuomenės informavimas apie skaitmeninius sprendimus didėja, todėl vis daugiau klientų kreipiasi į TimoCom pagalbos“, - priduria L. Küpper.
Skaitmeninimas nėra vien tik abstraktus žodis, kurį naudoja akademinė visuomenė ir spauda. Tai jau vyksta įmonėse ir padeda gerinti darbo sąlygas.
Daugiau informacijos apie TimoCom rasite apsilankę www.timocom.lt.