18.11.2015

Daugiau naudotojų - didesnė sėkmė?

Krovinių ir transporto biržos - tai, kas iš tiesų svarbu

(2)

Transporto planavimas be krovinių biržos? Beveik neįmanoma. Naudotojai siūlo savo krovinius, kuriems dar neturi transporto. Tuo pačiu metu, transporto paslaugų tiekėjai, kurie turi laisvos vietos transporto priemonėse gali padidinti savo pajėgumų panaudojimą. Krovinių ir transporto biržos yra naudingos priemonės bet kuria prasme siekiant sėkmingai valdyti verslą. Todėl, nieko stebėtino, kad Europos rinkose yra daugiau negu 100 įvairių transporto biržų. Tampa vis sudėtingiau stebėti visas krovinių ir transporto biržas.

Transporto biržų asortimentas yra didelis: egzistuoja mažos, specializuotos krovinių biržos su nedideliu naudotojų skaičiumi bei didelės Europos bendrovės, turinčios keletą tūkstančių vartotojų. Atrodo, kad pasirinkti krovinių biržą yra lengva: kuo didesnis registruotų naudotojų skaičius, tuo didesnė pelningo verslo pasiūlymo tikimybė. Didžiausios Europos transporto platformos vyriausiojo atstovo Marcel Frings nuomone, tokia argumentacija yra klaidinga, "Mūsų nuomone, ne naudotojų skaičius, o kasdien krovinių biržoje pateikiamų pasiūlymų skaičius yra svarbiausias." Pakanka skaičiuoklės siekiant atskirti sėkmingas platformas nuo kitų: Pavyzdžiui, TimoCom turi 100 000 naudotojų, kurie pateikia iki 450 000 krovinių ir transporto pasiūlymų kasdien. Tai reiškia, kad kiekvienas naudotojas pateikia vidutiniškai 4,5 pasiūlymus per dieną. Kitos transporto biržos reguliariai padidina savo naudotojų skaičių reklamos tikslais. Kai peržiūrime pasiūlymų skaičių šiose biržose, pastebime, kad kai kuriais atvejais, kiekvienas naudotojas pateikia vidutiniškai 2,3 pasiūlymus, aiškina Frings. Todėl, renkantis krovinių ir transporto biržą reikia žiūrėti į kasdien pateikiamų pasiūlymų skaičių, o ne į naudotojų skaičių.

Nėra vienodo apibrėžimo

Iš tiesų, "naudotojas" krovinių biržose nėra aiškiai apibrėžtas. Dėl šios priežasties kai kurie transporto biržų tiekėjai skelbia didesnius skaičius savo reklamose.  Visi klientai gali suprasti pasiūlymų skaičių - kiekvienas gali pamatyti, ar birža yra dažnai lankoma. Tikrasis naudotojų skaičius nėra paprastai nustatomas dėl standartinio apibrėžimo trūkumo. TimoCom yra skaidri ir suprantama, kadangi kiekvienas naudotojas turi iš tiesų prisiregistruoti. Be to, kiekvienas naudotojas turi mokėti naudotojo mokestį. Tokiu būdu, bendrovės registruoja tik tuos naudotojus, kurie iš tiesų naudoja biržą. Kitose biržose, "naudotojai" gali būti pridedami neterminuotam laikotarpiui ir nemokamai. Šie skaičiai gali pasirodyti statistikoje, tačiau ne transporto biržoje. Jeigu bilietus į futbolo rungtynes dalinsite nemokamai, tačiau ateis tik trečdalis, mes sakysime, kad bilietai buvo išparduoti, visgi, stadionas yra tuščias, situaciją palygina Frings. Vertingiausios krovinių biržos yra tos biržos, kurios turi daugiau pasiūlymų negu vartotojų, sako Frings.

Kiekybė ir kokybė

Kitas lemiamas veiksnys renkantis krovinių ir transporto biržą, kartu su pasiūlymų skaičiumi, yra potencialių verslo partnerių transporto biržoje patikimumas. Kuo platesnį saugumo paketą siūlo transporto platforma, tuo sunkiau "juodoms avims" papulti į biržą. Pavyzdžiui, TimoCom siūlo daugybės lygių saugumo tinklą, kuris neapima privalomo griežto prieigos patikrinimo. Tačiau, jeigu vėluojama sumokėti, bendrovėje veikiantis skolų išieškojimo departamentas, kuriam vadovauja teisininkas Alexander Oebel, imasi veiksmų. Kartu su savo komanda, jis padeda klientams atgauti pinigus be poreikio imtis teisinių priemonių - tai paslauga, kuri turėtų būti įtraukiama į tikrai saugias krovinių ir transporto biržas.

Verta atidžiau panagrinėti prieš apsisprendžiant, kurią krovinių ir transporto biržą reikėtų rinktis. Kai atsižvelgiama į minėtas rekomendacijas, tinkama krovinių birža yra pasirenkama tiesiog pasinaudojant skaičiuokle.

Daugiau informacijos apie TimoCom rasite apsilankę www.timocom.lt.

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų