15.03.2016

Geriau nei prognuozuota: TimoCom 2015 m. veiklos rezultatai

Gerokai išaugęs klientų ir pasiūlymų skaičius

(2)

Erkrath, 2016-03-15 ankstesniais 2015 veiklos metais TimoCom dar kartą sustiprino savo pozicijas kaip didžiausia transporto platforma Europoje. Daugiau nei 110,000 naudotojų kasdien  siūlo iki pusės milijono krovinių pervežimo ir transporto pasiūlymų. Parengta pagal praeitų metų duomenis: 2015 m. mūsų platformoje buvo paskelbta 68,1 mln. pasiūlymų. Be to, įmonė gavo „Best Brand 2015“ apdovanojimą ir „connect-Award" apdovanojimą iš telematikos paslaugas teikiančio milžino „TomTom“. Mūsų naujai pristatyta TimoCom Messenger programėlė taip pat sulaukė sėkmės: naudojant šią programėlę, buvo išsiųsta daugiau nei 700,000 pranešimų.

Padidėjęs krovinių ir transporto pasiūlymų skaičius

Įmonė, įsikūrusi Erkrath (šalia Diuseldorfo), turinti daugiau nei 400 darbuotojų, kurios metinė apyvarta siekia 56.7 mln. €, šiuo metu yra viena sėkmingiausių vidutinio dydžio IT paslaugų teikėjų visoje Europos transporto ir logistikos rinkoje. Dar labiau nei ekonominė sėkmė įkvepia tai, kad įmonė 2015 m. pasirašė daugiau nei 7200 naujų sutarčių su klientais o TimoCom platformoje paskelbta 68.1 mln. krovinių pervežimo ir transporto pasiūlymų. Palyginti su 2014 m. duomenimis, užfiksuotas 16 procentų augimas. Nuolat didėjančiam klientų skaičiui įtakos turėjo ir naujų sąsajų įvairovė. 13 % visų platformoje įrašytų krovinių pervežimo ir transporto pasiūlymų buvo įvesti naudojant TimoCom klientų logistinės programinės įrangos ir TimoCom  transporto platformos fuzijos dėka. Ši sąsaja kelių mygtukų paspaudimu suteikia galimybę persiųsti krovinių pervežimo ir transporto pasiūlymus iš įmonės vidaus krovinių ekspedijavimo programų į TimoCom platformą. Kitas privalumas - nuo teikėjo nepriklausomas stebėjimo sprendimas TC eMap®, kuris šiuo metu yra prijungtas prie daugiau nei 170 Europos telematikos paslaugų teikėjų programų. Šis sąsaja padeda užtikrinti, kad daugiau nereikėtų kas kartą jungtis prie pasirinktos telematikos paslaugų programos ir įjungti TimoCom platformos. Tai padės sutaupyti laiko.

 Nuolat sulaukiame TimoCom klientų pagyrų

Vadovaujantis apklausos duomeninmis, 25 % visų TimoCom klientų jau pastebėjo,kad per dvi savaites nuo su pasiūlymais susijusios TimoCom Messenger programėlės įvedimo sutaupė daug laiko. "Ketvirtadalis klientų nurodė, kad, naudodami Messenger programėlę, jie greičiau įvykdė sandorius" Anot TimoCom vyriausiojo atstovo Mercel'io Frings'o,"pradiniam etapui tai didelis skaičius." Naudojantis verslo pokalbių portalu, jau buvo išsiųsta 700,000 pranešimų. "Ne tik kuriame pridėtinę vertę TimoCom naudotojams, taip pat didiname prieinamumą pie mūsų sistemos. Štai kodėl mums labai malonu, kad 86 % mūsų platformos naudotojų mano, kad jie buvo gerai informuoti apie naują produktą, dar net prieš jį pristatant", teigia Frings. „Best Brand 2015“ apdovanojimas, kurį TimoCom gauna nuo ETM leidylos skaitytojų jau 7 kartą iš eilės, – tai taip pat klientų įvertinimas.

 Jau ruošiamos 2016 m. inovacijos

Aptaręs ankstesnių metų rezultatus, vyriausiasis TimoCom atstovas Mercel'is Frings'as mums taip pat leido apžvelgti 2016 m. planus: "Mūsų Messenger sistemoje 2016 m. jau taip pat bus įdiegta profesionali dokumentų tvarkymo sistema. Taip pat sutelkiame dėmesį į savo veiklos plėtimą Jungtinėje Karalystėje ir Turkijoje. Kitaip sakant: ir toliau sparčiai plėsime savo veiklą ir visą savo dėmesį skirsime klientams.

Kitą inovaciją pristatys IT paslaugų teikėjas didžiausioje 2016 m. Hanoveryje vyksiančioje prekybos transporto ir logistikos paslaugomis mugėje, IAA komercinės transporto piremonės ( IAA Commercial Vehicles). 

Daugiau informacijos apie TimoCom rasite apsilankę www.timocom.lt.

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų