25.08.2014

Reklama – modernios įmonės veidas

Timocom reklaminiai video klipai

(1)

Tarptautinės bendrovės vienbalsiai pripažįsta, kad inovatyvios reklamos ne tik kuria ilgalaikį įmonės įvaizdį, bet ir pritraukia naujų klientų. Birželio mėnesį tarptautinės krovinių ir transporto biržos „TC Truck&Cargo®“ komanda inicijavo dviejų reklaminių klipų filmavimą Lietuvoje.

Ši iniciatyva – tarsi tęsinys jau anksčiau pradėto projekto. TimoCom jau kurį laiką kuria videoprojektus, kuriuose biržos naudotojai reprezentuoja savo įmones ir kalba apie privalumus, kuriuos gauna logistikos rinkos dalyviai, besinaudojantys TimoCom paslaugomis.

Reklaminių klipų idėjos autorius – TimoCom Rinkodaros skyriaus vadovas Baltijos šalims Denisas Pašala. Pasak jo, Lietuva kaip šalis klipui filmuoti pasirinkta neatsitiktinai – nuspręsta stiprinti ryšius su Lietuvos logistikos ir transporto kompanijomis, mat ankstesnis bendradarbiavimas buvo labai sėkmingas. Ilgalaikė darbo patirtis Lietuvos rinkoje parodė, kad čia galima pasiekti aukštą paslaugų kokybę.

Reklaminių klipų realizavimui, labai daug pastangų pridėjo TimoCom klientai Lietuvoje, tai įmonės UAB Hellmann Worldwide Logistics ir UAB Transporto Marisa. Be šių dviejų įmonių pagalbos, įvykdyti šiuos projektus būtų buvę žymiai sunkiau.

Naujausiame reklaminiame klipe bus pristatyta TimoCom paslauga „TC eMap“ sekimas. Klipe parodoma, kaip skirtingi telamatikos paslaugų teikėjai jungiami vienoje platformoje. Antrasis klipas yra skirtas naujiems TimoCom transporto biržos klientams: 20 – 25 sek. trukmės video pateikiami stipriausi argumentai, kodėl verta naudotis biržos paslaugomis. Reklama bus pateikta 17 kalbų ir pristatoma visoje Europoje. Visame pristatyme dominuoja vizualumas. Kasdien TimoCom biržoje pasiūloma iki 450 000 tūks. krovinių ir transporto pasiūlymų.

TC eMap® elektroninis žemėlapis ir sekimo sprendimas

https://www.youtube.com/watch?v=tmtcW4Hvtac

Transporto birža TC Truck&Cargo®

https://www.youtube.com/watch?v=c9MRA-XPZdM

 

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų