29.01.2021

Naujos galimybės dėl transporto ir krovinių biržų pasaulio automatizavimo ir integravimo

Kaip sutaupyti daugiau nei 330 darbo valandų per metus skaitmeninių sprendimų naudojimo TSL pramonėje pagalba?

Naujos galimybės dėl transporto ir krovinių biržų pasaulio automatizavimo ir integravimo

TSL pramonės veteranai prisimena, kaip užsiėmė verslu su telefonų knyga rankoje. Tuomet darbas logistikos srityje buvo paprastesnis organizaciniu požiūriu, tačiau taip pat vyko lėčiau ir sukurdavo mažiau galimybių. Šiandien jau sunku įsivaizduoti analogiškai valdomą transportą. Skaitmeninimas vystosi kartu su didėjančiais rinkos lūkesčiais. Šiuo metu daugelio įmonių tikslas yra sutrumpinti tiekimo grandinę, konsoliduoti siuntas ir, visų pirma, supaprastinti pasiūlymų teikimo ir paieškos procedūrą.

Kuo trumpesnis bendravimo kelias, tuo daugiau užsakymų sugebame įvykdyti nepakenkdami paslaugos kokybei – Beata Łagunionok, Dartom sp.z o.o.

Sąsajos logistikoje: investicija, kuri atsiperka

TVS sistemos integravimas į transporto ir krovinių biržos programinę įrangą naudojant sąsajas, be kita ko, leidžia: siūlyti krovinius ir transporto priemones jų neįvedant rankiniu būdu į kiekvieną platformą atskirai. Nuosavoje TVS sukurtas pasiūlymas taip pat gali būti paskelbtas pasirinktoje biržoje vienu paspaudimu.

– Be patogumo, toks sprendimas taip pat atneša išmatuojamą naudą, t. y. taupo laiką ir pinigus. Pavyzdžiui, jei ekspedicijos įmonė įveda 30 000 krovinių biržoje ir kiekvieno pasiūlymo paskelbimas užtrunka vidutiniškai 40 sekundžių, lengva apskaičiuoti, kad automatizavus šią veiklą galima sutaupyti daugiau nei 330 darbo valandų arba beveik 42 dienas per metus.  Pasiūlymų teikimas per API yra paprastas ir greitas, todėl ekspeditorius gali pateikti daugiau pasiūlymų biržoje ir praleisti tokiu būdu sutaupytą laiką, pavyzdžiui, tikrindamas laisvų transporto priemonių pasiūlymus, taip padidindamas pardavimo efektyvumą abiem būdais. Daug laiko reikalaujantis, rankinis pasiūlymų įvedimas dažnai apriboja bandymus parduoti vienoje platformoje, blokuodamas įmonės geresnių finansinių rezultatų pasiekimą šioje srityje, – sako Krzysztof Janczukowicz, pagrindinis TIMOCOM svarbių klientų vadybininkas.

Kaip keičiasi logistikos įmonės darbas dėl IT sistemų integravimo?

Šį sprendimą sėkmingai naudoja Dartom įmonė, jau 30 metų veikianti transporto rinkoje ir noriai investuojanti į naujas technologijas, kurios jai teikia ne tik ekonominę, bet ir naudą aplinkai. Bendrovė intensyviai plečia SGD varomų automobilių parką, dėl kurio žymiai sumažina išmetamųjų dujų emisiją ir kenksmingumą. Daugelį metų diegiamos skaitmeninės priemonės leido pasiekti visišką sistemų integraciją ir procesų skaitmeninimą. Tai daro tiesioginę įtaką darbo kokybei, kurį galima atlikti greičiau ir efektyviau.

– EDI sujungimo su klientų sistemomis ir telematikos sprendimo integravimo į mūsų TVS dėka, transporto užsakymo priėmimo procesas ir tolesnis jo įgyvendinimas yra visiškai suskaitmenintas ir nereikalaujantis žmogaus įsikišimo. – paaiškina Beata Łagunionok, Dartom tarptautinio krovinių ekspedijavimo vadovė. – Užsakymas per EDI jungtį siunčiamas tiesiai į mūsų TVS sistemą. Tada sistema ieško optimalios transporto priemonės jam įgyvendinti, atsižvelgdama į daugybę aplinkos ir veiklos veiksnių, o po to jis tiesiogiai perkeliamas į vairuotojo kabinos kompiuterį kartu su navigaciniais duomenimis ir pagrindiniais valdymo punktais.

Dartom naudoja įmonės Marcos Bis TVS, kuris taip pat yra ilgametis TIMOCOM klientas. Šio trišalio bendradarbiavimo rezultatas yra transporto pasiūlymų paskelbimo proceso integravimas į TIMOCOM Smart Logistics sistemą per sąsają (API).

– Mūsų TVS integravimas su Smart Logistics sistema leidžia mums padidinti savo darbuotojų efektyvumą per trumpesnį laiką, reikalingą vienam užsakymui atlikti. – pripažįsta Beata Łagunionok. – Kuo trumpesnis bendravimo kelias, tuo daugiau užsakymų sugebame įvykdyti nepakenkdami paslaugos kokybei. Operatorius įveda duomenis į programą tik vieną kartą – jam nereikia pakartoti šio veiksmo TIMOCOM sistemoje. Kuo mažiau žmogaus veiksmų, tuo mažesnė klaidų rizika, o tai labai svarbu mūsų versle.  

Telematikos paslaugų teikėjai pateisina klientų lūkesčius

Marcos Bis, 28 metus siūlanti patentuotus TVS ir FMS sprendimus, reaguoja į poreikį automatizuoti logistikos procesus. Pripažindama rinkos poreikius, be savo produkto funkcionalumo plėtojimo, ji daug dėmesio skiria integracijai su kitais TSL pramonei skirtais sprendimais.

– Visas ekspeditoriaus, dispečerio ar planuotojo darbas susideda iš daugybės elementų. – paaiškina Jacek Mroziński, Marcos Bis bendraįkūrėjas. – Juos palaiko kelios IT sistemos, kad būtų lengviau šiems asmenims dirbti. Tačiau atskirdamas šias priemones nuo savęs, vartotojas dažnai turi perrašyti tuos pačius duomenis iš sistemos į sistemą, inicijuoti tuos pačius procesus, o rezultate dažnai pasitaiko klaidų. TIMOCOM ir Marcos Bis siūlomas darbo planavimo sprendimas laisviesiems ištekliams, užregistruotiems „TMS Navigator“ per API, žymiai padidina darbo patogumą ir efektyvumą, todėl planavimo procesas tampa automatizuotas. TIMOCOM yra ilgametę patirtį turinti įmonė, kurią Lenkijos verslo partneriai vertina labai gerai. Mūsų produktai pasiekia tuos pačius gavėjus ir vienas kitą papildo. Kelias, kuriuo žengiame kartu, yra pasiūlyti galutiniam vartotojui vienodą „TMS Navigator“ sprendimą, apimantį tiek TIMOCOM, tiek Marcos Bis teikiamas funkcijas. Glaudus IT produktų tiekėjų bendradarbiavimas siekiant integruoti ir standartizuoti produktus šiuo metu yra sprendimas, kurio labiausiai tikisi klientai.

Apetitas auga valgant

Stebint TSL rinką sunku atsispirti įsitikinimui, kad dar daug ką reikia nuveikti skaitmeninimo srityje. Tačiau šio proceso pažanga matoma plika akimi, o IT sistemų integracija įmanoma vis platesniu aspektu. 

– Logistikos ateitis yra dirbtinis intelektas. – įtikina Dartom Transporto planavimo skyriaus vadovas Tomasz Krajczewski. – Žmogus bus reikalingas tik procesui inicijuoti, likusios užduotys bus automatizuotos ir integruotos su gamyklų ir sandėlių skaitmeninėmis sistemomis. Viena vertus, ši vizija atrodo pernelyg tolima, kita vertus, mes jau esame šios evoliucijos liudininkai.

Šią teoriją patvirtina Krzysztof ​​Janczukowicz konkrečiu pavyzdžiu:

– API, siunčianti pasiūlymus iš TVS į Smart Logistics sistemą, mūsų klientams yra prieinama jau daugelį metų. Integracija leidžia maksimaliai sumažinti išlaidas ir sukuria naujas verslo galimybes. Pavyzdys yra mūsų API Tracking (krovinių sekimas) – mes integravomės su 265 telematikos sistemomis, todėl galime savo klientams teikti „Real Time Visibility“ (peržiūra realiuoju laiku) paslaugą. Tačiau mes dar nepasakėme paskutinio žodžio. Galime atskleisti, kad kita API sąsaja bus perversmas to, kaip mes dirbame su birža, ir jau vyksta derybos su TVS sistemų tiekėjais. Smart Logistics System yra svarbi daugelio įmonių verslo dalis, todėl verta pažvelgti į esamas ir atsirandančias API, nes jos atveria duris naujoms plėtros galimybėms.

Panašios nuomonės yra ir Marcos Bis bendrasavininkas:

– Transporto, ekspedijavimo ir logistikos pramonė Lenkijoje savo sėkmę grindžia šiuolaikiniais IT sprendimais. Šiuo metu sunku rasti įmonę, kuri nenaudotų IT sistemų, ypač TVS ir transporto ir krovinių biržų. Lenkijos bendrovių ateitis šiame sektoriuje yra transporto apimties padidėjimas ir spaudimas krovinių įkainiams. Norint įvykdyti šiuos reikalavimus, reikalingos veiksmingos priemonės, pašalinančios daugelio žmogaus veiksmų poreikį. Tokia ateitis yra pažangus žaidėjų bendradarbiavimas TSL pramonės IT rinkoje. Kiekvienas iš mūsų turime tobulinti savo produktus, tačiau taip pat turime bendradarbiauti ir būti atviri kitiems IT sprendimų tiekėjams. Kartu mums pasiseks geriau!

Atsisiųsti pranešimą spaudai
Į viršų